![]() |
Wat valt er u de laatste tijd zoal op?
Het valt me op dat ik de laatste tijd dikwijls de uitdrukking "van de pot gerukt" gebruik als ik het over de politiek heb. Wat valt er jullie zoal op?
|
Ik hoor amper nog Nederlands praten in mijn omgeving. 8 km gebied doorwandelen met een zeer dense bevolkingsdichtheid vol mensen die het Nederlands als tweede taal, derde of zelfs niet spreken.
|
Citaat:
![]() |
Weinig kerstversiering buiten dit jaar.
|
Citaat:
google liegt. :evil: |
DE eclatante leugens van Eno2 op politics.be
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dt het fake news allemaal meestal waar blijkt.
|
Toch als Trump aangeeft dat het fake is.
|
De linkse lellebellen komen almaar driester, panische, venijniger en inhoudslozer uit de hoek. Hoogstwaarschijnlijk omdat zij aanvoelen dat hun ideologie hoe langer hoe minder aanslaat.
|
Gelukkig niet zo op dit forum
|
Wat valt er u de laatste tijd zoal op? => dat het gescheld nog altijd niet overwegend plaats maakt voor argumentatie
|
Wat valt er u de laatste tijd zoal op?=> dat het zwaar getrol gewoon doorgaat
|
![]() |
"gezond verstand" is terug van nooit weggeweest.
Blijkbaar zitten er veel wannabee psychiaters, pschychologen en therapeuten op dit forum met de wonderlijke capaciteit online diagnoses te stellen. Waar zit forumgebruiker "Filisoof" als je hem nodig hebt ? |
Citaat:
|
Hoe hard het aantal redpilled mensen toeneemt en hoe de grote muilkorfoperatie voor foutspraak op twitter, youtube en facebook dat eigenlijk alleen maar versterkt.
Het systeem is doodsbang van al die de wakker wordende burgers, loopt hopeloos achter de feiten aan en haar 'remedies' versterken enkel wat ze willen bestrijden. Wat mij betreft de 'belangrijkste trend' voor 2017. |
Dat je de Vlaming wel uit het Blok krijgt, maar het Blok niet uit de Vlaming.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be