![]() |
Leef u eens uit
Post hier wat je allang eens tegen iemand wil zeggen maar niet durft omwille van het gevaar op een Rode Driehoek. Vermeld uiteraard NIET over wie je het hebt: ik wil geen persoonlijke aanvallen, banpunten en tuti quanti op mijn geweten hebben.
Ik wil enkele mensen sinds lang dit voor de voeten werpen: "Als ik met een lamp in jouw linkeroor schijn, verschijnt er dan een lichtvlek op de muur rechts van je?" |
Citaat:
|
Beste xxxxx,
U bent op dit forum net zo gewenst als een scheet in een telefooncel, en u ziet eruit als een komkommer in een klooster. |
Citaat:
|
"Mislukte abortus."
|
Citaat:
|
'Tschiet er weer ene van tussen....
Kan niets bedenken wat ik te zeggen heb tegen 1 der forumleden, ben hiervoor te zacht en emotieloos....maar in het echt zal ik ook alles uitsmijten als het me te veel word, don't care about what i say, trap het af en de bal is aan het slachtoffer. |
U beseft toch dat euthanasie hier nu legaal is voor ondraaglijk lijden? Dus gelieve ons te verlossen uit ons ondraaglijk lijden en uzelf van kant te maken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
... als het ultra dunne laagje beschaving nog te dik blijkt, dan ben je rechts...
En heb je nood aan 'vrije meningsuiting' |
Citaat:
|
Citaat:
|
de gelijkenis tussen uzelf en kerstverlichting is treffend: jullie zijn beiden op uw best wanneer je brandt en in een boom hangt
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mocht er uit mijn gat komen wat er uit jou mond komt, ik ging naar de dokter.
![]() ![]() |
Citaat:
|
"why don't you put your head up your arse and see if it fits"
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be