![]() |
Wat is de ideale manier om een nieuw jaar in te zetten,
Al copulerend. Daar kan nix aan tippen.
|
Levend
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
Wie het ontslag van Francken vraagt moet het nieuw jaar wel inzetten door een Soedanese vluchteling bij hem uit te nodigen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat Franken gedaan heeft is idd niet netjes, maar nu hebben ze weer een zondebok gevonden om hun gal op uit te spuwen en hun eigen 'beter' te prijzen. Wie dat vrij van zonde is, werpe de eerste steen... |
Citaat:
|
Wat Noord-Koreaans vuurwerk.
|
Zit iets in....
Bommetje hier, bommetje daar. Zo starten wij het nieuwe jaar. ![]() ![]() |
Eens stilstaan bij je relatie. Of je nog passioneel bent over elkaar of dat het eerder een sleur is geworden waar je niet uit weg wil omdat het voorlopig niet kan.
Ik ben er in ieder geval al bijna 3 jaar passioneel over, en ik hoop dat er nog velen zijn die dat ook kunnen zeggen |
Citaat:
De meeste wijven kiezen voor kalverliefde van 1 maand; vrij nutteloos. En dan moet je nog vechten voor een jaar of 2 omdat grietje wat te temmen. Dan moet je gewoon zeggen: "ik ben niet iemand die zomaar verslagen wordt; kus mijn voeten." Soms lijkt mij het beste om alleen te blijven maar dan blijf je zelf zo ongetemd dat iedereen om je heen een dikke sul is die in sprookjes gelooft. "Gimme the pain; I can take the bullshit...." |
In mijn bed, zodat ik op 1 januari goed uitgerust op de piste sta. Heel dat gedoe omdat er ergens een jaarcijfertje verandert is eigenlijk echt niet aan mij besteed, maar sinds ik kinderen heb ben ik helaas nooit meer op skireis geweest tussen Kerst en Nieuw. Dus moet ik net zoals iedereen elk jaar op zoek naar een plaatsje om te staan af tellen... Zucht.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be