Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Wat is de ideale manier om een nieuw jaar in te zetten, (https://forum.politics.be/showthread.php?t=241750)

Henri1 27 december 2017 21:07

Wat is de ideale manier om een nieuw jaar in te zetten,

Al copulerend. Daar kan nix aan tippen.

The Paulus Experience 27 december 2017 21:24

Levend

Eduard Khil 27 december 2017 21:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 8608921)
Levend

dat is voor mij helaas niet meer mogelijk

The Paulus Experience 27 december 2017 21:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8608928)

Je kan niet alles hebben hè

eno2 27 december 2017 21:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 8608894)
Al copulerend. Daar kan nix aan tippen.

Fout. Dat is de ideale manier om het hele jaar door te brengen.

kojak 27 december 2017 22:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 8608930)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8608928)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 8608921)
Levend

Je kan niet alles hebben hè

't voordeel van dood te zijn hé. :lol:

kojak 27 december 2017 22:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 8608931)
Fout. Dat is de ideale manier om het hele jaar door te brengen.

Juist !

Zucht 27 december 2017 22:41

Wie het ontslag van Francken vraagt moet het nieuw jaar wel inzetten door een Soedanese vluchteling bij hem uit te nodigen.

Nr.10 27 december 2017 23:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 8608976)
Wie het ontslag van Francken vraagt moet het nieuw jaar wel inzetten door een Soedanese vluchteling bij hem uit te nodigen.

De vraag om ontslag is er omwille van de leugens van de betrokkene. Niets anders. Hij heeft gelogen.

kojak 27 december 2017 23:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 8609000)
De vraag om ontslag is er omwille van de leugens van de betrokkene. Niets anders. Hij heeft gelogen.

Eigenlijk mag heel de regering dan opstappen, want liegen, dat kunnen ze allemaal. De ene al wat meer of minder dan de andere.
Wat Franken gedaan heeft is idd niet netjes, maar nu hebben ze weer een zondebok gevonden om hun gal op uit te spuwen en hun eigen 'beter' te prijzen.
Wie dat vrij van zonde is, werpe de eerste steen...

Zucht 27 december 2017 23:41

Citaat:

Dat is natuurlijk een enorme leugen. :-) Ze willen Francken weg omdat hij N-VA is en wat té populair begint te worden.

Elio di Supo 27 december 2017 23:45

Wat Noord-Koreaans vuurwerk.

kojak 27 december 2017 23:58

Zit iets in....

Bommetje hier,
bommetje daar.
Zo starten wij het nieuwe jaar.

Eurosceptic 28 december 2017 00:38

Eens stilstaan bij je relatie. Of je nog passioneel bent over elkaar of dat het eerder een sleur is geworden waar je niet uit weg wil omdat het voorlopig niet kan.

Ik ben er in ieder geval al bijna 3 jaar passioneel over, en ik hoop dat er nog velen zijn die dat ook kunnen zeggen

TV-verslaafde 28 december 2017 00:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic (Bericht 8609025)
Eens stilstaan bij je relatie. Of je nog passioneel bent over elkaar of dat het eerder een sleur is geworden waar je niet uit weg wil omdat het voorlopig niet kan.

Ik ben er in ieder geval al bijna 3 jaar passioneel over, en ik hoop dat er nog velen zijn die dat ook kunnen zeggen

Liefde wordt overgewaardeerd; zoveel is zeker. Voor mij zijn er 2 opties; ofwel neuk je er hoeren op los ofwel heb je een standvastige relatie voor minstens 10 jaar.

De meeste wijven kiezen voor kalverliefde van 1 maand; vrij nutteloos. En dan moet je nog vechten voor een jaar of 2 omdat grietje wat te temmen. Dan moet je gewoon zeggen: "ik ben niet iemand die zomaar verslagen wordt; kus mijn voeten."

Soms lijkt mij het beste om alleen te blijven maar dan blijf je zelf zo ongetemd dat iedereen om je heen een dikke sul is die in sprookjes gelooft. "Gimme the pain; I can take the bullshit...."

fox 28 december 2017 10:59

In mijn bed, zodat ik op 1 januari goed uitgerust op de piste sta. Heel dat gedoe omdat er ergens een jaarcijfertje verandert is eigenlijk echt niet aan mij besteed, maar sinds ik kinderen heb ben ik helaas nooit meer op skireis geweest tussen Kerst en Nieuw. Dus moet ik net zoals iedereen elk jaar op zoek naar een plaatsje om te staan af tellen... Zucht.

fox 28 december 2017 11:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde (Bericht 8609032)
Liefde wordt overgewaardeerd; zoveel is zeker. Voor mij zijn er 2 opties; ofwel neuk je er hoeren op los ofwel heb je een standvastige relatie voor minstens 10 jaar.

De meeste wijven kiezen voor kalverliefde van 1 maand; vrij nutteloos. En dan moet je nog vechten voor een jaar of 2 omdat grietje wat te temmen. Dan moet je gewoon zeggen: "ik ben niet iemand die zomaar verslagen wordt; kus mijn voeten."

Soms lijkt mij het beste om alleen te blijven maar dan blijf je zelf zo ongetemd dat iedereen om je heen een dikke sul is die in sprookjes gelooft. "Gimme the pain; I can take the bullshit...."

De 3e optie is dat je beiden doet.

fred vanhove 28 december 2017 11:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 8609201)
In mijn bed, zodat ik op 1 januari goed uitgerust op de piste sta. Heel dat gedoe omdat er ergens een jaarcijfertje verandert is eigenlijk echt niet aan mij besteed, maar sinds ik kinderen heb ben ik helaas nooit meer op skireis geweest tussen Kerst en Nieuw. Dus moet ik net zoals iedereen elk jaar op zoek naar een plaatsje om te staan af tellen... Zucht.

Waarom dat gezucht ? Voor die kindervreugde heb je zelf gekozen.

fox 28 december 2017 11:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 8609214)
Waarom dat gezucht ? Voor die kindervreugde heb je zelf gekozen.

Ja en? Betekent dit dat ik alle gevolgen van mijn ouderschap per definitie leuk moet vinden of zo?

Libro 28 december 2017 11:55

Citaat:

De vraag om ontslag duikt alle twee dagen wel op, dikwijls dan nog omwille van de belachelijkste redenen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be