![]() |
VRT mag erediensten blijven uitzenden
VRT mag erediensten blijven uitzenden
Citaat:
VRT tekende zijn eigen doodvonnis? |
Citaat:
|
Enerzijds ik weet niet hoe erg besparen, en anderzijds het versmossen aan religieuze waanzin. :evil:
|
Dank u NVA!
Is de OVLD de enige partij waar een atheist kan op stemmen? |
Citaat:
|
Citaat:
Het blijft gevoelig :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Wat ik denk (maar dat is mijn mening hoor, niks anders): CD&V: katholiek, maar niet fanatiek NVA en VB: katholiek, maar ze durven het niet zeggen VLD en Spa: atheist, maar ze durven het niet zeggen Groen: die zijn begonnen als katholieke boomknuffelaars. Maar nu is het een bende ongeregeld Pvda: atheist |
Citaat:
|
Citaat:
Der untergang!! |
Citaat:
geloof in privésfeer , tja , thuis , doe maar !! En anders , ook openbare ANTI-geloofgeloofsdiensten op de VRT !! |
CD&V : moslim christelijke partij
Groen! : moslim christelije partij SP&A : moslim vrijmetselaars partij PVDA+ : moslim communistische anti-Semitische partij VB : katholiek heidense partij NV-A : partij van Bart De Wever open VLD : vrijmetselaars partij |
in Groen! zitten ook wel een pak antisemieten
|
Citaat:
Gelukkig hoeven we naar niets van al dat fraais te kijken, maar we betalen er wél allemaal belastingen voor. |
Citaat:
Wat de tsjeven betreft, die zijn even katholiek als Juncker, en even hypocriet en leugenachtig. Wat de VLD en de rooien betreft inzake gekkenspektakels: ook de groenen, rode en blauwen zitten jaar na jaar op de eerste rijen in de kathedraal van Michiel en Goedele. En de grootste gek zit van voor te Flipperen. Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be