![]() |
Aanpassing van de Belgische kieswet : God bestaat en stemt op Bart De Wever
Bart De Wever in Le Soir : Indien God bestaat, dan stemt hij zonder twijfel voor mij
Het pleit is na eeuwen van theologisch bikkelen eindelijk beslecht: God woont in ’t Stad en stemt op Bart De Wever. De strijd om de stem der kwezel is hiermee ook gestreden. Het hoeft geen betoog dat dit een reuzenafknapper is voor Wouter Van Besien en Kris Peeters. Op politics.be kijken we enerzijds vrank en vrij verder. Nu Gods stemgedrag op de keien ligt is, wat met de Belgische kieswet? In welk district moet God stemmen gaan? Is een nieuwe staatshervorming (de zogenaamde la divine) nodig? Kan God volmacht verlenen aan de Heilige Geest? Op politics.be durven we anderzijds de mindere politiek correctr vragen stellen. Moet Bart De Wever gecolloqueerd? Is God meerderjarig? Is de hemel een faciliteitengemeente? Maar vooral: als God stemt, op wie stemt Beëlzebub dan? Vragen én antwoorden om het politieke jaar toch nog op spannende wijze af te sluiten. .. De blijde Intrede (naar James Ensor) .. |
Alweer één minuut van mijn reusachtig goed leven verloren.
In Binnenland nondedju en niet in K&K. |
Citaat:
|
In datzelfde interview heeft hij ook gezecht dat Peeters geen echte Antwerpenaar is.
Ik wist niet dat Mortsel een deelgemeente is van Antwerpen ;) |
God is a DJ
![]() |
Citaat:
|
Omg wat een taalfout weer, het is tijd dat het 2018 is :lol::lol::lol::lol::lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=109 |
Citaat:
Onmiddellijk voegde BDW daaraan toe dat het hier uiteraard om een grapje ging omdat hij voorzag dat er toch weer een aantal dit gingen vals interpreteren. Citaat:
Van die franstalige kan men het nog vergeven dat hij het soort humoristisch sarcasme van BDW niet kan vatten, maar dat de TS met zijn ongenuanceerde titel zonder enige verwijzing naar de opmerking van BDW dit soort kwaadaardigheden lanceert behoort tot de gemene achterbakse gebruiken van dit soort N-VA-haters. Dit valt onder de noemer "fake news" ! Wat een triestige lieden ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Back on topic: ![]() |
Citaat:
Er komen voorlopig geen alternatieven. De kerncentrales blijven werken. |
Citaat:
We zullen zien. |
De linkse keffertjes hebben alweer iets gevonden waarmee zij hopen De Wever en N-VA de genadeslag toe te dienen :rofl:
De zoveelste slag in het water noem ik dit, gratis reclame. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be