Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Aanpassing van de Belgische kieswet : God bestaat en stemt op Bart De Wever (https://forum.politics.be/showthread.php?t=241808)

4x10E6 31 december 2017 13:16

Aanpassing van de Belgische kieswet : God bestaat en stemt op Bart De Wever

Bart De Wever in Le Soir : Indien God bestaat, dan stemt hij zonder twijfel voor mij

Het pleit is na eeuwen van theologisch bikkelen eindelijk beslecht: God woont in ’t Stad en stemt op Bart De Wever. De strijd om de stem der kwezel is hiermee ook gestreden. Het hoeft geen betoog dat dit een reuzenafknapper is voor Wouter Van Besien en Kris Peeters.

Op politics.be kijken we enerzijds vrank en vrij verder. Nu Gods stemgedrag op de keien ligt is, wat met de Belgische kieswet? In welk district moet God stemmen gaan? Is een nieuwe staatshervorming (de zogenaamde la divine) nodig? Kan God volmacht verlenen aan de Heilige Geest?

Op politics.be durven we anderzijds de mindere politiek correctr vragen stellen. Moet Bart De Wever gecolloqueerd? Is God meerderjarig? Is de hemel een faciliteitengemeente? Maar vooral: als God stemt, op wie stemt Beëlzebub dan?

Vragen én antwoorden om het politieke jaar toch nog op spannende wijze af te sluiten.

.. De blijde Intrede (naar James Ensor) ..

De schoofzak 31 december 2017 13:55

Alweer één minuut van mijn reusachtig goed leven verloren.
In Binnenland nondedju en niet in K&K.

4x10E6 31 december 2017 13:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8612051)
Alweer één minuut van mijn reusachtig goed leven verloren.
In Binnenland nondedju en niet in K&K.

.. de reikwijdte van das bärberischen Bärtchens uitspraak ontgaat u weeral .. de man in kwestie publiceerde gisteren online fotookes van drommedarissen en laat ons weten dat God hem zal verkiezen .. mijn nuchtere analyse is : kollokeren sofort ..

Dadeemelee 31 december 2017 14:06

In datzelfde interview heeft hij ook gezecht dat Peeters geen echte Antwerpenaar is.

Ik wist niet dat Mortsel een deelgemeente is van Antwerpen ;)

Zeus 31 december 2017 14:08

God is a DJ

4x10E6 31 december 2017 14:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8612075)
In datzelfde interview heeft hij ook gezecht dat Peeters geen echte Antwerpenaar is.

.. vintage das bärberichen Bartchen .. het oneigenlijk maar desondanks creatief gebruik van adjectieven : echte Vlamingen, echte werklozen, echte asielzoekers en nu ook al echte Antwerpnarren ..

Dadeemelee 31 december 2017 14:12

Omg wat een taalfout weer, het is tijd dat het 2018 is :lol::lol::lol::lol::lol:

Zipper 31 december 2017 14:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8612075)

gezecht nog wel ?

Dadeemelee 31 december 2017 14:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8612097)
gezecht nog wel ?

Een beetje traag Zipper? :-P

Zipper 31 december 2017 14:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8612098)

Ik was bezig "het oosten" een psychiater aan te raden

https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=109

Anselmo 31 december 2017 14:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 8611983)
Bart De Wever in Le Soir : Indien God bestaat, dan stemt hij zonder twijfel voor mij

Het pleit is na eeuwen van theologisch bikkelen eindelijk beslecht: God woont in ’t Stad en stemt op Bart De Wever. De strijd om de stem der kwezel is hiermee ook gestreden. Het hoeft geen betoog dat dit een reuzenafknapper is voor Wouter Van Besien en Kris Peeters.

Op politics.be kijken we enerzijds vrank en vrij verder. Nu Gods stemgedrag op de keien ligt is, wat met de Belgische kieswet? In welk district moet God stemmen gaan? Is een nieuwe staatshervorming (de zogenaamde la divine) nodig? Kan God volmacht verlenen aan de Heilige Geest?

Op politics.be durven we anderzijds de mindere politiek correctr vragen stellen. Moet Bart De Wever gecolloqueerd? Is God meerderjarig? Is de hemel een faciliteitengemeente? Maar vooral: als God stemt, op wie stemt Beëlzebub dan?

Vragen én antwoorden om het politieke jaar toch nog op spannende wijze af te sluiten.

.. De blijde Intrede (naar James Ensor) ..

Het gaat hier om een grapsche gemaakt tegenover een journalist van het Laatste Nieuws en zoals iedereen weet de "partijkrant" van de N-VA zoals onlangs een slimmerik hier op het forum beweerde.:-P:-P
Onmiddellijk voegde BDW daaraan toe dat het hier uiteraard om een grapje ging omdat hij voorzag dat er toch weer een aantal dit gingen vals interpreteren.
Citaat:

S’il vous plaît ajoutez un ‘rire’, parce que, sinon, je vois déj?* l’opposition dire avec gravité que je me crois envoyé par Dieu ».
Blijkbaar ook de vertaalkoelie van dienst van "Le Soir".

Van die franstalige kan men het nog vergeven dat hij het soort humoristisch sarcasme van BDW niet kan vatten, maar dat de TS met zijn ongenuanceerde titel zonder enige verwijzing naar de opmerking van BDW dit soort kwaadaardigheden lanceert behoort tot de gemene achterbakse gebruiken van dit soort N-VA-haters.
Dit valt onder de noemer "fake news" !
Wat een triestige lieden !

Anselmo 31 december 2017 14:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8612098)

Maar dan toch nog sneller dan jij ! :-P

Vrijheideerst 31 december 2017 15:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 8612081)
God is a DJ

Al eens nagedacht over de alternatieven van kernenergie en of die er voldoende zullen zijn in 2025?

Knuppel 31 december 2017 16:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 8611983)

God woont in ’t Stad en stemt op Bart De Wever. De strijd om de stem der kwezel is hiermee ook gestreden. Het hoeft geen betoog dat dit een reuzenafknapper is voor Wouter Van Besien en Kris Peeters.

Zeus 31 december 2017 16:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 8612161)
Al eens nagedacht over de alternatieven van kernenergie en of die er voldoende zullen zijn in 2025?

Als de meerderheid 5 minuten politieke moed vindt, zullen die er zijn.

Back on topic:

Knuppel 31 december 2017 16:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 8612237)
Als de meerderheid 5 minuten politieke moed vindt, zullen die er zijn.

Het zou de eerste keer in de Belgische geschiedenis zijn dat een politieke partij vijf minuten politieke moed toont.

Er komen voorlopig geen alternatieven. De kerncentrales blijven werken.

Zeus 31 december 2017 16:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 8612255)
Het zou de eerste keer in de Belgische geschiedenis zijn dat een politieke partij vijf minuten politieke moed toont.

Er komen voorlopig geen alternatieven. De kerncentrales blijven werken.

Tenzij ze verder openscheuren ;-)

We zullen zien.

Hypochonder 31 december 2017 16:47

De linkse keffertjes hebben alweer iets gevonden waarmee zij hopen De Wever en N-VA de genadeslag toe te dienen :rofl:

De zoveelste slag in het water noem ik dit, gratis reclame.

Anselmo 31 december 2017 18:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 8612229)

Maar wel ongeneeslijk kwaadaardig.

reservespeler 31 december 2017 18:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 8612283)
Tenzij ze verder openscheuren ;-)

We zullen zien.

Zijn ze dan al opengescheurd?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be