![]() |
Vrouwen en hun Post-anale depressie
Het valt mij op dat vrouwen na de anale seks nogal depressief zijn.
Vooral als hun ster als een parkeergarage blijft openstaan. |
Citaat:
|
Ik wist niet dat Demper de naam was van een post anale depressie.
Maar ik kan me dat wel best voorstellen. De buurvrouwen maar knijpen om het gevoel te simuleren... En dan nog geen beter resultaat dan een plakkend stukje keukenrol vandenaldi. |
Citaat:
Kan ik geloven dat ze depressief worden. Doe het eens zoals het hoort. |
Logisch toch dat een vrouw depressief is na een anale verkrachting
|
Citaat:
Ge moet u daar niet voor schamen trouwens. Doe het gewoon, ok? Nog een toevoeging: zorg dat je bij ne mannelijke Psychiater terecht kunt. Laat u doorverwijzen door uw huisarts. DOEN he! Komt in orde dan. Sterkte |
Citaat:
|
Citaat:
Hetgeen ik schreef meen ik. Mogelijk zit een medeforummer in een depressie en dan moet er hulp gezocht worden. |
Citaat:
|
Citaat:
:rofl: Je weet dat ik niet veel emoticons gebruik. Maar wel daar waar het past. Ik ben ook wel nog een tijdje seksueel geobsedeerd geweest. Maar toen bestonden geen internetfora om daar de hele goegemeente voortdurend mee lastig te vallen. |
Citaat:
't Es da'k vui de moment g'empecheid zaain, anders zou'k neki mè daane kadei è goo klapke gon doon. |
Citaat:
...en ook op korte termijn aangenamer, niet alleen voor Demper, maar ook voor zijn partner(s) en/of rechterhand? |
Citaat:
|
Kut&Klote draden
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het enige waar mijn vrouw over zeurt na anale seks, is dat ze de voorbind niet uitkrijgt.
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be