![]() |
Kristof Calvo: "De premier toont nul leiderschap"
Kristof Calvo: "De premier toont nul leiderschap"
Een spontane aanval van groen naar de premier toe. Citaat:
|
Ah Ok daar gaat al dat wilde Francken gedoe op P.be dus over, hij heeft foute info verstrekt aan Michel? Kan iedereen gebeuren.
Nul leiderschap is natuurlijk wat overdreven als je het over 1 small issue-tje hebt. |
Calvo is "quantité négligeable" :-)
|
Citaat:
Is dat niet de oppositieleider? (IK kan verkeerd zijn). Of toch de oppositieleider die het meest frontaal gaat en (in de media) staat. Groen gaat dan ook fors vooruit in de polls. (Niet dat ik Calvo op handen draag met zijn bestiaal unitarisme...) |
Citaat:
|
Citaat:
Waar is de tijd dat de Groenten Doel gingen redden. Waar is de tijd dat de Groenten deel uitmaakten van de regering en de Waalse wapenleveringen naar Nepal goedkeurden. Waar is de tijd van "eerst blabla en dan boemboem van Vogelmie. Waar is de tijd van het verboden chocolade sigaretten maar toelaten van druggebruik. Jaja, Fretje, ik wéét dat ik al eens van onderwerp verander. Gelukkig doe jij dat nooit, hé? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Calvo is zelf een versleten schoenzool. Alsof hij zichzelf te moeien heeft hoe het er aan toe gaat intern de regering.
|
Een jong broekje nog met toekomst en mag er nog oppositie gevoerd worden ja?
|
Citaat:
Een kalf blijft een kalf ook al doet het aan politiek... En dat kalf ziet zichzelf binnen 11 jaar al resideren in de wetstraat 16....:rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
Hier gebeurde dat ook al eens in 2003. 8-)8-)8-) |
Citaat:
Het ziet er naar uit dat er eindelijk aan de Oosterweelverbinding kan begonnen worden. Maar de Groenten, die zeiken voort. |
Citaat:
Die zogenaamde oppositie komt nooit met een waardig alternatief voor het huidig beleid, ze schieten alles af en daar blijft het gewoon bij. We weten maar al te goed wat Calvo en zijn flutpartij zouden doen met migratie mochten zij aan de macht zijn: zet de poorten wagenwijd open, hoe meer kiesvee hoe meer vreugd. Nee dank u. |
Citaat:
|
Citaat:
Bij Groen denken ze momenteel dat ze het warm water hebben uitgevonden maar hun goede 'resultaten' in de peilingen is er enkel en alleen omdat ze Sp.a electoraal leegmelken. De bloedarmoede bij die partij is echter ook behoorlijk erg als je ziet dat een Calvo een zogenaamde topper binnen de partij zou zijn. Zeg eens eerlijk, zie jij dat schooljongentje met zijn wollen baard nu een ministerambt opnemen? Ik niet hoor. |
Calvo is goud waard.
Hij spreekt een taal waarmee hij loze spa-stemmers lokt. Hoe meer verdeeldheid aan de linkerzijde, hoe makkelijker het zal gaan na de verkiezingen van 2019. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be