![]() |
De ideale vrouw...
Wat is voor jou de ideale vrouw, of man voor de vrouwen ?
Wat mij betreft: - ze mag mooi zijn (niet té mooi, of een ander zou er mee kunnen gaan lopen... ![]() - vriendelijk - attentvol - zorgzaam - zin voor humor - je moet er ook eens deftig mee kunnen praten, dus een minimum aan niveau is wel gewenst. - het graag eten van spruitjes & bloemkool is een pluspunt - ze moet wél Windows-7 compatibel zijn. Anders zou ik problemen met mijne hardware kunnen hebben. Bovendien is dan ook haar software iets gemakkelijker aan te passen. Van Apple gedoe, daar moet ik niets van weten. Met appels & vrouwen hebben we indertijd al genoeg miserie gehad. ps: mocht er een vrouwtje toevallig voldoen aan al die voorwaarden, kan je me altijd een pm sturen. Gelieve er dan wel een copie van de laatste technische keuring aan toe te voegen, de juiste kilometerstand, alsook een attest van goed gedrag en zeden. |
1 Bijlage(n)
Een échte vrouw, geen fantasie-barbie.
:twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
|
De frontpage van de website van de 'kwaliteitskrant' De Standaard :
‘Huwelijk prins Harry zal Britse economie boosten’ We zijn echt terug aan het afglijden naar een middeleeuwen. |
Een kok in de keuken
Een vrouw met klasse op 't straat Een poetsvrouw in huis en Een hoer in bed. En die 4 hoeven van elkaar het bestaan niet te weten. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Ne meter hoog en ne platte kop zodat ge uw pint daar op kunt zetten als ze u aant pijpen is*
* oud mopje al de kanten van oilsjt |
Citaat:
Neem u een dikke vrouw als lief/vrouw, met big hooters als je dan straalbezopen thuiskomt en ze staat u op te wachten, met de deegrol in de hand en u struikelt als ze de deur opent dan val je altijd zacht. Als u kiest voor het iets magere type in dat geval dan kan je gelijk naar het ziekenhuis. :rofl: |
De ideale vrouw is reeds getrouwd met de ideale man, en leven al enige tijd lang en gelukkig in het land van Kokanje.
|
Citaat:
Had die ook al in gedachte, maar ik wou niet sexistisch overkomen want zo ben ik hélemaal niet. ![]() ![]() |
Citaat:
Jay-P blijkbaar niet, dus ik heb zo een stil vermoeden dat hij het is die smoorverliefd is op Bembem. ![]() Is maar een gedacht hoor, zo als er 13 in een dozijn zijn... ![]() ![]() |
Citaat:
Is gewoonweg onmogelijk. Ik ben niet getrouwd. ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
![]() ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie wel een :icecream:, maar hoeveel bollen er op zijn, daar heb ik het raden naar. Met of zonder slagroom ? Enfin, je zou er van alles kunnen van maken. Vanille, mokka, chocolade, .... ik weet het niet. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be