![]() |
Vlaamse Leeuw Bart De Wever laat zijn tanden zien
"Als de andere partijen in de meerderheid blijven aansturen op het ontslag van Theo Francken (N-VA) zal N-VA-voorzitter Bart De Wever zijn partij terugtrekken uit de regering. Vervroegde verkiezingen zouden N-VA ongetwijfeld geen windeieren leggen."
http://www.knack.be/nieuws/belgie/ba...al-947607.html De Wever schakelde een versnelling hoger deze namiddag. Ben benieuwd wie van de overige regeringspartijen hem durft tegen te spreken ? |
Citaat:
Ik koppel daar Vlaamse onmacht aan i.p.v. Vlaamse tanden. |
Die Vlaamse Leeuw zou beter zijn tanden laten zien voor Vlaamse zaken.
|
trolololololo, puntjes op de I. Zowel Rutten als Beke hebben een grote mond mogen opzetten de laatste dagen, nu weten ze weer dat de speeltijd gedaan is :lol:
|
Citaat:
Of die anderen, zij die over de zaak Francken er een héél andere duistere volledig uit de lucht gegrepen mening op na houden, hem van woord zullen durven te dienen dat lijkt mij enorm twijfelachtig. :? |
het Is erg gesteld met n-va en De Wever....
Nu moet De Wever Francken al voor zijn kar spannen om deze regering onder druk te zetten Volstrekt onaanvaardbaar. |
Gaat Bart De Wever een De Croo'ke doen? :-P
Allemaal twittergeblaat. De ene tjeef die tegen de andere zit te brullen. |
Citaat:
dan de Belgicisten gehoopt hadden :-) |
Citaat:
|
Citaat:
Dit gaat om ernstige dingen : om macht. Communautaire brol is iets voor zeiklijsters. |
Citaat:
Bart moet Theo nu niet voor zijn kar spannen , Theo trekt al jaren mee aan de N-VA kar |
Citaat:
|
Citaat:
tegen de macht van de Belgicisten in dit uitdovende land.:-) |
Citaat:
De Vlaamse Onafhankelijkheid zie ik nog steeds voor 2019. |
De Wever is meer bezig met machtspelletjes dan met degelijk bestuur.
|
Thejo buiten
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Benieuwd of in een volgende coalitie nog NVA gaat zitten, want ja, wie wil nog met hem in ze dan? De mr? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be