![]() |
Bart De Wever:“De toekomst van Vlaanderen is welvarend, veilig en vrij.”
“De toekomst van Vlaanderen is welvarend, veilig en vrij.”
http://www.hbvl.be/cnt/dmf20180113_0...-toe-te-passen Onverholen kritiek van De Wever aan CD&V en Open Vld, die “gretig inhakken op zij die de regels proberen toe te passen” In een milde nieuwjaarstoespraak voor militanten vol vertrouwen maakte Bart de Wever de speerpunten van N-VA voor het komende verkiezingsjaar duidelijk. “De toekomst van Vlaanderen is welvarend, veilig en vrij.” Theo Francken kreeg het meeste applaus. Wat me het meest opviel is dat er een passage in de toespraak is, die krek hetzelfde is als die van Wouter Beke, alleen Bart meende het. “Wie in Vlaanderen woont, spreekt Nederlands en respecteert onze cultuur”, maakte Wouter Beke duidelijk op het evenement in de AED-studios. “Wie in Vlaanderen naar school gaat, doet dat in het Nederlands” "Terreur en criminaliteit bestrijden we keihard. En wie geen asiel krijgt of geen asiel vraagt, kan niet blijven." |
hopelijk vooral vrij van sossen en ander links addergebroed!
|
Toch was het belangrijkste van de speech de verhoging van het aantal nieuwe mensen die 12,5 euro over hadden voor een lidkaart.
Van 1 januari tot nu stroomden 600 nieuwe namen binnen van mensen die gestort hadden. Dat was nog nooit eer zo massaal gebeurd. Hoe zou dat komen? |
Citaat:
PS: Ook een fan van de Rode Ridder? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik beken schuld, ik heb dit jaar reeds 4 nieuwe leden gemaakt. Leden die er gisteren ook bij waren. Zij waren overweldigd door de sfeer die er heerste en natuurlijk ook door de bereikbaarheid van onze ministers, staatssecretarissen, parlementairen, ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik stond onder die zwaaiende camera. |
hoe ontroerend, de grote leider heeft gesproken en de kudde is in vervoering. :-D
|
Citaat:
Een Soedanees word opgevoerd als reclamestunt en de "echte Vlamingen" krijgen een orgasme. |
Vlaanderen is al sinds de jaren '50 veilig, welvarend en vrij.
Niet echt ambitieus van De Wever. |
De communautaire trom was trouwens opvallend stil op deze pensenkermis.
|
Citaat:
Aan dat "veilig" is nog een hele hoop werk. Hoe meer gelukszoekers er binnenkomen hoe meer werk er gaat aan zijn...............is dat niet eigenaardig?????? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Enkele draden geleden las ik dat er veel armoede heerst in Vlaanderen? Was dat maar om te lachen? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be