![]() |
Politierechter: “Ik vind u een eikel. Beklaagde: “Ik u een arrogante zak.
Politierechter: “Ik vind u een eikel. Beklaagde: “Ik u een arrogante zak. Ik doe toch wat ik wil, niemand kan mij iets verbieden”
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Geen rijbewijs en een rijverbod van drie maanden, begrijpe wie begrijpe kan? :roll: |
Citaat:
En zijn rijbewijs afnemen (door politie, geen vonnis nodig) gaat namelijk niet, hij heeft er geen. Rijverbod = verval van het recht tot sturen, uitgelegd in de wegcode: Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het lijkt onlogisch, die uitspraak, maar dat is ze zeker niet. |
Citaat:
|
Citaat:
Ook kan hij gedurende deze straf geen rijschool volgen of rijproeven afleggen om zijn rijbewijs te halen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Rechters zijn dan ook veelal arrogante zakken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niks arrogantie, wel positief discriminerend. Maar die arrogante eikel steekt wel een vinger in de zwerende wonde. Ons rechtssysteem is gewoon verkeerd bezig. Zo'n eikeltje zou men gewoon een half jaar dwangarbeid moeten kunnen opleggen. "zoveel kilo steenkool/zwerfvuil/whatever per dag en ge krijgt smaakvolle maaltijden (Ikea massakeuken als voorbeeld), deftige douches en een normaal bed. Veegde uw kloten eraan krijg je gewoon 3 keer per dag een halal/koshere/veganistische brij die 2000Kcal en alle vitamines en mineralen voorziet, 60 seconden lauw water aan de pompbak en een slaapzak die net genoeg isoleert." |
Kansloze figuren die eigenlijk niks meer te verliezen hebben handelen zo. Er lopen er meer en meer rond in deze maatschappij.
|
Citaat:
Is het dan niet beter die te deporteren naar locaties waar ze wel gelukkig kunnen zijn? Somalië, Antarctica? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be