Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Roken is slecht, zegt Ajsovis die zelf drugs rookte op televisie (https://forum.politics.be/showthread.php?t=24205)

De schoofzak 14 november 2004 12:02

Roken is slecht, zegt Ajsovis die zelf drugs rookte op televisie

Seffens in de 7° dag zal Ansjovis, alias Bert den Bleiter, komen uitleggen dat roken ongezond is.
Terwijl ik me herinner dat hijzelf gretig trok van een joint die rondgegeven werd in dat TV-programma waar die twee grapjassen in vrouwenkleren ons vermaakten. Bertje den Bleiter wist er zelfs bij te vertellen dat het verdomd lekker was.

Ach, Bertjen den Bleiter heeft invloed op jongeren die nog wat labiel zijn. Hopelijk heeft dus zijn optreden een positief effekt.

Toch blijf ik problemen hebben met zulke persoonlijkheden: dat stoort zich aan niks of niemand, dat is voor niks verlegen ... en hun partijen idem dito: als het maar stemmen opbrengt.

Vlaanderen verdient beter.

De schoofzak 14 november 2004 12:14

Mea culpa, mea culpa, mea maxima (mooie prinses van Nederland die op een twee drie Nederlands kon praten)

't Was den oude Anjsovis en niet Bert den Bleiter.

Raf 14 november 2004 12:18

Geen idee over wie je het hier allemaal hebt...

Hoedanook, het is niet omdat je zelf rookt dat je niet kan beseffen en zelfs openlijk zeggen dat roken ongezond is. Alleen een idioot zou zeggen dat dat niet zo is.

Eternity 14 november 2004 13:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf

Hoedanook, het is niet omdat je zelf rookt dat je niet kan beseffen en zelfs openlijk zeggen dat roken ongezond is. Alleen een idioot zou zeggen dat dat niet zo is.

En wie heeft er al beweerd dat Anciaux GEEN idioot is?

De schoofzak 14 november 2004 13:51

Citaat:

Je hebt dus duidelijk wel een idee over wie het hier ging.

En je beseft ook dat die familie niet vies is om op staatskosten een kampagne te organiseren met zijn eigen gezicht als boegbeeld, en lekker mee te genieten van de publiciteit en elektorale winst ... terwijl men juist ziek is in datzelfde bedje dat men wil bestrijden.

Je hebt blijkbaar wel moeite om dat gezegd te krijgen. Maar geen nood: dan doen wij dat wel.

Mitgard 14 november 2004 14:20

roken is slecht.

en je krijgt er niet alleen kanker van, hoor.

maar het is ook zo lekker en gezellig.

wat een kutwereld.

Vlaanderen Boven 14 november 2004 15:22

Ja, gezellig, een of andere marginaal die aan de bushalte een sigaret opsteekt...bah.

Mitgard 14 november 2004 15:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven
Ja, gezellig, een of andere marginaal die aan de bushalte een sigaret opsteekt...bah.

gun de marginalen ook eens wat.
citroensmoel.

Vlaanderen Boven 14 november 2004 15:51

Het spijt me, Mitgard, ik wou je niet viseren.

Musketo 14 november 2004 15:53

Sinds wanneer zijn rokers ook meteen marginaal?

Raf 14 november 2004 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak
Je hebt dus duidelijk wel een idee over wie het hier ging.

Neen, ik ken geen "ansjovis" en ik ken geen "bert den bleiter". Dat zijn namen die ik in de pers nog niet tegenkwam.

Citaat:

En je beseft ook dat die familie niet vies is om op staatskosten een kampagne te organiseren met zijn eigen gezicht als boegbeeld, en lekker mee te genieten van de publiciteit en elektorale winst ... terwijl men juist ziek is in datzelfde bedje dat men wil bestrijden.

Wat is dat voor onzin? Leer eens de mens te onderscheiden van de functie...

Citaat:

Je hebt blijkbaar wel moeite om dat gezegd te krijgen. Maar geen nood: dan doen wij dat wel.

Nee, ik heb moeite met muggenzifterij.

Mitgard 14 november 2004 16:07

Citaat:

Het spijt me, Mitgard, ik wou je niet viseren.

ach, ik word graag geviseerd.
ook als het kan dienen om jou beter te laten voelen.
ik kan kunstjes doen en dansen als het moet.
jij bent niemand, en dat weet je.

Gertj3 14 november 2004 16:59

Citaat:

Seffens in de 7° dag zal Ansjovis, alias Bert den Bleiter, komen uitleggen dat roken ongezond is.
Terwijl ik me herinner dat hijzelf gretig trok van een joint die rondgegeven werd in dat TV-programma waar die twee grapjassen in vrouwenkleren ons vermaakten. Bertje den Bleiter wist er zelfs bij te vertellen dat het verdomd lekker was.

Ach, Bertjen den Bleiter heeft invloed op jongeren die nog wat labiel zijn. Hopelijk heeft dus zijn optreden een positief effekt.

Toch blijf ik problemen hebben met zulke persoonlijkheden: dat stoort zich aan niks of niemand, dat is voor niks verlegen ... en hun partijen idem dito: als het maar stemmen opbrengt.

Vlaanderen verdient beter.

Niemand gaat mij verbieden van te roken zelfs mijn eigen partij niet

Vlaanderen Boven 14 november 2004 17:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
ach, ik word graag geviseerd.
ook als het kan dienen om jou beter te laten voelen.
ik kan kunstjes doen en dansen als het moet.
jij bent niemand, en dat weet je.

Heb ik je gekwetst?

Mitgard 14 november 2004 17:42

Citaat:

Heb ik je gekwetst?

ik koester de slagregen.

ik ben onsterfelijk tot ik doodga.

aan mij heb je NIETS.

De schoofzak 14 november 2004 21:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gertj3
Niemand gaat mij verbieden van te roken zelfs mijn eigen partij niet

Tuurlijk niet iemand in uw eigen partij. Zeker de toenmalige minister, vader van de mooie dochter, die op televisie te zien was toen hij rookte in een ziekenhuis.
Maar geen nood: ik heb elders gelezen dat die oude man 500.000 euro gevangen heeft in Zaventem, zodat hij zijn rookgerief nog wel zal kunnen betalen.

't Schijnt dat ze in jouw partij zelfs kicken op rook van geldbiljetten ...

De schoofzak 14 november 2004 21:23

Citaat:

Neen, ik ken geen "ansjovis" en ik ken geen "bert den bleiter". Dat zijn namen die ik in de pers nog niet tegenkwam.
....

Beschouw dat dan maar als flauwe humor van mijnentwege.
Flauwe humor die wel in Vlaanderen veel bedreven wordt, en niet in het minst in die plaatsen waar het leven nog fijn is: de kleinere dorpen waar iedereen iedereen kent.
En waar je pas iemand bent, als je een bijnaam hebt.

Naar mijn ervaring zijn het enkel een beperkt aantal leerkrachten, namelijk zij die zwak en angstig zijn van nature, die niet tegen een bijnaam kunnen.

Hugo Claus heeft eens gezegd: "uit een benauwde aars kan geen vrolijke scheet komen".

Gertj3 15 november 2004 18:15

Citaat:

Tuurlijk niet iemand in uw eigen partij. Zeker de toenmalige minister, vader van de mooie dochter, die op televisie te zien was toen hij rookte in een ziekenhuis.
Maar geen nood: ik heb elders gelezen dat die oude man 500.000 euro gevangen heeft in Zaventem, zodat hij zijn rookgerief nog wel zal kunnen betalen.

't Schijnt dat ze in jouw partij zelfs kicken op rook van geldbiljetten ...

Grappig kan er zelf mee lachen:-)

Piet Hein 15 november 2004 18:23

Ik vond dat de vic gelijk deze keer gelijk had.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be