Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Premier Michel: miserie is het resultaat van uw politiek, Di Rupo (https://forum.politics.be/showthread.php?t=242050)

Universalia 18 januari 2018 18:38

Premier Michel: miserie is het resultaat van uw politiek, Di Rupo

Premier Michel: ‘Miserie, miserie, miserie is het resultaat van uw politiek, Di Rupo’

Citaat:

Premier Charles Michel (MR) heeft in de Kamer gereageerd op de kritiek die PS-voorzitter Elio Di Rupo op het beleid van zijn regering had. ‘Ik heb geen lessen aan te nemen van iemand die aan het hoofd stond van een regering in een periode waarin 25.000 banen in de privé verloren gingen.’
Dat lijkt mij 'de koe bij de horens pakken' in de zin van, laten we dat even serieus aanpakken? :-D

Henri1 18 januari 2018 18:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8626933)
Premier Michel: ‘Miserie, miserie, miserie is het resultaat van uw politiek, Di Rupo’

Dat lijkt mij 'de koe bij de horens pakken' in de zin van, laten we dat even serieus aanpakken? :-D

Ben eens benieuwd hoeveel procent de MR zal moeten inleveren door met N-VA in het bad te gaan zitten.

Vette Pois(s)on 18 januari 2018 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 8626939)
Ben eens benieuwd hoeveel procent de MR zal moeten inleveren door met N-VA in het bad te gaan zitten.

misschien minder erg dan een antwerps modderbad?

Henri1 18 januari 2018 19:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 8626947)
misschien minder erg dan een antwerps modderbad?

Ik verwacht een monsterscore van de PTB.

https://ptb.be

Zipper 18 januari 2018 19:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 8626951)

Communisten ?? Op naar een Sovjet-Wallonië met kolchozen en Twee-kamerflatjes ???

DewareJakob 18 januari 2018 19:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8626958)
Communisten ?? Op naar een Sovjet-Wallonië met kolchozen en Twee-kamerflatjes ???

En lange rijen aan de winkels...

4x10E6 18 januari 2018 19:59

Citaat:

.. ach .. la première marionette .. altijd in voor een luimige kwoot ..

Henri1 18 januari 2018 20:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8626958)

Waar gaan de PS stemmen naartoe denk je?

Wapper 18 januari 2018 20:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 8626967)
En lange rijen aan de winkels...

...waar de kleur van je kostuum 5-jaarlijks vastgelegd wordt door Raoul-Jung-Hedebouw, en er maar twee maten beschikbaar zijn: Te Groot of Te Klein.

4x10E6 18 januari 2018 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 8626994)
...waar de kleur van je kostuum 5-jaarlijks vastgelegd wordt door Raoul-Jung-Hedebouw, en er maar twee maten beschikbaar zijn: Te Groot of Te Klein.

.. de Carl of zijnen neef ?

Zipper 19 januari 2018 10:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 8626979)

En, vindt ge dat dan geen "buis" voor de PS ???

Hypochonder 19 januari 2018 10:32

Laat de Walen maar massaal op het PTB stemmen, ze zullen wel zien waar dit hen zal brengen.

En Michel is nog steeds bezig met de puinhopen van Di Rupo aan het opruimen. Het zou Di Rupo goed doen mocht hij daar gewoon zedig over zwijgen en eerst de puinhopen binnen zijn eigen partij op te ruimen door te beginnen met zelf een stap opzij te zetten. Laat dat ventje maar gewoon verder doen zoals hij bezig is.

Bobke 19 januari 2018 10:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 8626979)

Waar zijn ze in het verleden naartoe gegaan denkt ge ?

TREBRON 19 januari 2018 11:08

Citaat:

Gij geloofd toch toevallig niet dat de Groenen of de Sossen het gaan halen zeker ?????:-D:lol::lol::lol::lol:

DewareJakob 19 januari 2018 12:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 8626994)

En een gratis maandenlang verblijf in een gesloten psychiatrische inrichting omdat je ergens een (andere) mening over hebt.

DucDEnghien 19 januari 2018 12:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON (Bericht 8627335)
Gij geloofd toch toevallig niet dat de Groenen of de Sossen het gaan halen zeker ?????:-D:lol::lol::lol::lol:

Ecolo zal flink vooruit gaan. Mark my words.

Anna List 19 januari 2018 12:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 8626951)

ik help het u hopen!

BDW zal dan ook wel een fles champagne of blikje coke zero opentrekken! :lol:

Xenophon 19 januari 2018 14:24

Citaat:

Citaat:

Premier Charles Michel (MR) heeft in de Kamer gereageerd op de kritiek die PS-voorzitter Elio Di Rupo op het beleid van zijn regering had. ‘Ik heb geen lessen aan te nemen van iemand die aan het hoofd stond van een regering in een periode waarin 25.000 banen in de privé verloren gingen.’
Eén vraag wordt blijkbaar niet gesteld, wie zat er nog in die regering van Di Rupo?

Xenophon 19 januari 2018 14:27

Citaat:

Ik denk dat de Vlaming dat helemaal niet kan inschatten, de meesten beseffen zelfs niet dat ze in Wallonie de grote vijand zijn.

Hoe noemde Michel de N-VA trouwens toen hij in de pers verklaarde dat hij er nooit of nooit mee ging samen werken?

Zipper 19 januari 2018 15:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8627313)
En, vindt ge dat dan geen "buis" voor de PS ???

blijkbaar te gênant om op te reageren :-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be