![]() |
Elise Mertens fantastisch.
Tennisdroom duurt voort: Elise Mertens plaatst zich voor kwartfinale op Australian Open
Citaat:
Ik blijf er voor wakker om er naar te kijken die Australian Open als Elise speelt. :lol: Ik wens haar lans deze weg dan ook veel sterkte en geluk. Laat Elise dit jaar die Australian Open gewoon even op haar naam schrijven. ![]() ![]() |
Mission accomplished !
|
Er is een tennisdraad hier.
|
Citaat:
Univ begon een draad voor Elise Mertens haar prestaties in Australië, dus dat kan je een 'tennisdraad' noemen. Ga een beetje modereren op je eigen prutsforumpje, zou ik zeggen... |
Inmiddels weer een rondje verder en het vierde reekshoofd kansloos naar huis gestuurd met 6-4 en 6-0.
Een plaats in de halve finales levert 880 000 AUD op, ongeveer 600 000 euro. Daar moet zelfs Kevin De Bruyne bijna 2 weken voor voetballen! En Wozniacki (halve finale) is te lui om te lopen. Ik denk dat Mertens daar ook van kan winnen. Heck, straks wint ze het tornooi en gaat ze met 2.5 miljoen euro naar huis. In dat geval zou ik met brugpensioen gaan |
Vannacht om 4u tegen Wozniacki.
Iedereen op post ! :-D |
Citaat:
er zijn nog mensen die moeten werken hé :p |
Citaat:
|
Citaat:
Staat ze 5-1 voor in de derde set. Verliest ze nog. En dan moeten gaan werken. :-) |
Citaat:
|
Citaat:
Zuurpruim. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heerlijke draad. :-)
|
Citaat:
De zakken chips liggen al klaar. Over de drankjes gaande van espresso'ke tot een biertje daar denk ik nog over na. Ik zal wel voorzichtig moeten zijn met commentaar te geven als de match bezig is want misschien zou ik anderen hun bedrust kunnen storen hier in huis. :rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be