![]() |
Films die je absoluut NOOIT wil zien
'Patser.'
|
Batman
|
Citaat:
|
Alle films sinds 1991
|
Citaat:
Geen flauw idee. |
Kijk, witmans.
De BV's zijn ook naar Patser gaan kijken. Geen enkele van die opgedirkte foorapen heeft betaald voor een kaartje maar wat doet dat ertoe? Ze vinden de film allemaal fan-tas-tisch en ze vinden dat jij 'm zeker ook moet gaan zien. Wil je dat doen, witmans? https://www.hln.be/showbizz/film/in-...tser~ac2e19aa3 |
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=Zn1oiywGHvQ "If you want to be rich you gotta be a bitch." Komaan allemaal in koor... |
Zowat alle Vlaamse films waarvan ik promo-filmpjes te zien krijg met over-over-over-enthousiaste acteurs en filmmakers die de zoveelste ongelooflijke Vlaamse film op rij aanprijzen.
|
Citaat:
En al zeker van die 2 multikul prototypes die men in de media graag ten tonele voert. |
Veel Vlaamse films zijn inderdaad nog altijd niet van een hoog niveau, al is er dankzij De Zaak Alzheimer wel een verbetering merkbaar. "Patser" interesseert me totaal niet.
Ik vind vooral het aanprijzen van series irritant, want daar is de kwaliteit nog een flink stuk slechter. Ik zal hier wel de enige zijn, maar Tabula Rasa vond ik verschrikkelijk. |
Man, man, man, waar gijlen ulle mee bezig houdt. "Films die ik ni wil zien..." tsss.
Kijk daar dan toch gewoon ni naar. Nee, "ik vind dat zever, dus dat is zever, en 't is ni mogelijk nimeer en neuten, neuten, neuten". Bende ouw viswijven. |
Citaat:
(Ah neen, daarvoor kwam nog 'Image') |
Citaat:
|
'Patser' wordt ondertussen afgekraakt in Knack. Dat filmpje heeft dus 500K aan subsidies gekost.
|
Citaat:
|
Citaat:
Want aan hun (gebrek aan) talent kan het niet gelegen hebben. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
En het is zoals hier al gezegd is, als je die films niet kan smaken (ik ook niet), kijk er dan niet naar. En 0,5 miljoen is peanuts. |
Titanic
Leonardo Di Caprio zal best een schitterende acteur zijn. Hij had het voor mij al levenslang verkorven toen hij met dat janettenkapsel en die melige tekeningen alle vrouwen rondom mij wist te beroeren. In real life krijg je het deksel op de neus als je zo soft bent. Ik heb hem zo'n 50 keer door het scherm willen trekken toen ik die film voor het eerst zag, met al die jankende vrouwen om me heen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be