Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Het Westen executeert psychiatrische patiënten (https://forum.politics.be/showthread.php?t=242122)

Thuleander 24 januari 2018 12:25

Het Westen executeert psychiatrische patiënten

Als we de officiële berichtgeving in de media mogen geloven schieten West-Europese overheden de laatste tijd regelmatig met scherp op psychiatrische patiënten.
Gisteren nog werd er in het station van Gent een man met psychische problemen koudweg neergeschoten door de spoorwegpolitie.
Ik vind dat persoonlijk nogal een zorgwekkende evolutie voor een samenleving die zich zo graag opwerpt als hoeder van de 'mensenrechten' hier en overal ter wereld.
En die graag andere landen op de vingers tikt wegens het niet respecteren van de mensenrechten.
Wat denken de mensenrechtenexperten op het forum hiervan?

De nieuwe manier waarop het Westen omgaat met psychiatrische patiënten?
Het lijkt er steeds meer op.

Gamla 24 januari 2018 12:43

De mensenrechtenexperten spreken daar schande over.
Vooral omdat meneer een verrijking was.

Skobelev 24 januari 2018 12:51

Voor het Westen is dit inderdaad serieus Afghaan. Een verwarde man zo aanpakken, ongehoord.

eno2 24 januari 2018 13:07

Eerst schieten en dan vragen
als zotten anderen belagen
is goed voor het veiligheidsgevoel.
Dus schiet maar raak op en voor dat doel.

Anna List 24 januari 2018 13:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 8631278)
Eerst schieten en dan vragen
als zotten anderen belagen
is goed voor het veiligheidsgevoel.
Dus schiet maar raak op en voor dat doel.

en tegelijk pleiten om de voordeur naar Soedan wagenwijd open te zetten ... blijf van die drank af, Eno.

Skobelev 24 januari 2018 15:18

Parasitair links pleit voor proportioneel geweld. Eerst moeten de flikken zich laten steken voor ze mogen schieten.

andev 24 januari 2018 16:28

Ik ben er nog niet goed van...

Skobelev 24 januari 2018 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andev (Bericht 8631509)

Zolang "de verwarde man" de flikken aanvalt zal het mij worst wezen. Als hij de Vlaamse Aboriginal, die voor al dat aangespoeld uitschot niet heeft gekozen, maar met rust laat.

eno2 24 januari 2018 17:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8631435)
Parasitair links pleit voor proportioneel geweld. Eerst moeten de flikken zich laten steken voor ze mogen schieten.

Met cliché commentaartjes worden hier gegooid als met taartjes en vlaaitjes
door Skobelev met zijn gratuite commentaartjes en grove retorische draaitjes

Gamla 24 januari 2018 17:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andev (Bericht 8631509)

Reeds. Sjef van Oekel.
Ik word niet goed.

DucDEnghien 24 januari 2018 21:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8631565)
Zolang "de verwarde man" de flikken aanvalt zal het mij worst wezen. Als hij de Vlaamse Aboriginal, die voor al dat aangespoeld uitschot niet heeft gekozen, maar met rust laat.

FWT's?

Skobelev 25 januari 2018 06:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 8631566)

Voel je je aangesproken? Dan had je maar moeten werken voor uw bestaan.

Skobelev 25 januari 2018 06:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 8631566)

Rot toch op man, zet me op uw negeerlijst.

dpg 25 januari 2018 07:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8631941)
Voel je je aangesproken? Dan had je maar moeten werken voor uw bestaan.

Waarom zou hij als gij dat voor hem doet.

Skobelev 25 januari 2018 07:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8631949)

Dat is niet uit eigen beweging, ik word daartoe gedwongen. Van mij mag hij verrotten.

maddox 25 januari 2018 07:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8631952)
Dat is niet uit eigen beweging, ik word daartoe gedwongen. Van mij mag hij verrotten.

Het probleem met dat gedwongen worden is dat het zachte dwang is. Niet direct een zware invloed op het dagelijkse leven. Die cent per jaar per Blegische positieve belastingsbetaler voelt elk van die betalers niet.

Maar voor elke Eno2, uiteindelijk zijn het veel centjes. En als het alleen over "ouwe belgen" zou gaan, zou het nog te verhapstukken zijn. Helaas zijn we met zijn allen het OCMW van de wereld, en komen onze centjes niet rond, en hebben we een deficiet op de overheidsinkomsten....

maddox 25 januari 2018 07:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8631949)

Goed punt. Maar wat kan Skobelev eraan doen als ie in zijn geboorteland wil blijven leven met een aanvaardbare levensstandaard? U weet wel, die levensstandaard die ervoor zorgt dat er mensen zijn die zelfs in een gat in de grond hier willen blijven.

Hypochonder 25 januari 2018 07:49

Ik snap dat verhaaltje rond deze dolgedraaide Afghaan toch niet hoor: volgens zijn omgeving was er niks mis met hem en was hij altijd vriendelijk. En dan plots, zonder aanwijsbare reden, draait hij door en stormt hij gewapend met een mes op de politie af...

Hoeveel keer hebben we dit soort verhalen al niet zien passeren: schijnbaar ongevaarlijke en soms niet praktiserende moslims veranderen van het ene moment op het andere in razende moordmachines of zelfmoordenaars. Ligt het aan mij of klopt hier iets niet?

Vette Pois(s)on 25 januari 2018 08:19

wolf in schapenvacht

andev 25 januari 2018 12:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8631968)
Ik snap dat verhaaltje rond deze dolgedraaide Afghaan toch niet hoor: volgens zijn omgeving was er niks mis met hem en was hij altijd vriendelijk. En dan plots, zonder aanwijsbare reden, draait hij door en stormt hij gewapend met een mes op de politie af...

Hoeveel keer hebben we dit soort verhalen al niet zien passeren: schijnbaar ongevaarlijke en soms niet praktiserende moslims veranderen van het ene moment op het andere in razende moordmachines of zelfmoordenaars. Ligt het aan mij of klopt hier iets niet?

In elk geval konden onze tv-zenders er een half tv-journaal aan wijden, met interviews van mensen die die man kenden en konden verzekeren dat het eigenlijk om een goeie gast ging die eventjes was dolgedraaid door al de ellende de hij had gekend! Ja, kan gebeuren dat het eens om "een goeie" gaat!
De andere helft van hun journaal ging over Soedanezen die in Libië werden gefolterd en daar werden ontzet of zoiets, met uitgebreide details over de sporen die ze er aan over hielden! Met bijbedoeling dat men die klaplopers in Brussel dus zeker niet mag terugsturen want ze zouden kunnen gefolterd worden enz
Als het echter om krapuul van de richel gaat zijn ze er geen half tv-journaal over bezig natuurlijk! Dan is het rap overstappen naar het volgende onderwerp!
Ze blijven gewoon de brave burger manipuleren en hun linkse klootzakkerij opdringen. Onbeschaamde en ongestoorde hersenspoeling...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be