Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Speciaal voor.. Mr. R ;) (https://forum.politics.be/showthread.php?t=24214)

PollyCorrect 14 november 2004 14:42

Speciaal voor.. Mr. R ;)

you know who you are... kijk ook gerust op deze site:
www.elqalem.nl

Vlaanderen Boven 14 november 2004 15:19

Hmm, wat is het verschil met 'laat die hoofddoeken voor de verandering eens thuis'?

Musketo 14 november 2004 15:28

Je moet maar lef hebben...

james 14 november 2004 17:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect

you know who you are... kijk ook gerust op deze site:
www.elqalem.nl

de formulering alleen al. er zitten enkele bijzonder grappige passages in...
"...waardige en brave islamitische inwoners van nederland..."
"...ons, jullie geliefde en alom gerespecteerde islamistische landgenoten..."
ach ja ik ga er van uit als je tegenwoordig een nederlander aanspreekt ivm moslims dat er géén enkel slecht woord uit zal komen.
:roll:
dan nog maar te zwijgen over inhoud van het zogenaamde manifest.

PollyCorrect 14 november 2004 17:28

moet je die site eens bekijken, james.

Bhairav 15 november 2004 09:40

Citaat:

There is no website configured at this address.

You are seeing this page because there is nothing configured for the site you have requested. If you think you are seeing this page in error, please contact the site administrator or datacenter responsible for this site.

About cPanel:

cPanel is a leading provider of software for the webhosting industry. If you would like to learn more about cPanel please visit our website at http://www.cpanel.net/. Please be advised that cPanel is not a webhosting company itself, and as such is not responsible for content found elsewhere on this site.

Raven 15 november 2004 12:22

En de potloodbijtende, vrome & bekrompen moslims strike back, ditmaal naar de holebi-beweging. Al een geluk dat in Nederland ze het met pamfletjes doen, i.p.v de musül-knokbrigades in Brussel.

Al ben ik straffere taal gewoon dan: "geen nicht in het licht"... Je weet wel... van hoge gebouwen gooien met hoofd naar beneden, homoseksualiteit is een ziekte dat uitgeroeid moet worden.... Maar ja, Imams zijn nu eenmaal van een andere intellectuele orde dan die jongeren van elgalem

PollyCorrect 15 november 2004 15:48

wel www.elqalem.nl tokkelen hé, niet elgalem maar elqualem, met een KUU.

Ibeke 15 november 2004 15:59

Citaat:

wel www.elqalem.nl tokkelen hé, niet elgalem maar elqualem, met een KUU.

Interessante site zeg.

Nynorsk 15 november 2004 16:52

Sorry hoor, maar: :rofl: :rofl: :rofl:

Eternity 15 november 2004 17:50

Eindelijk nog eens goede humor op dit forum.
Danke

*ps* Dus ik MAG in mijn eigen huis mijn eigen sexualiteit beleven?
/me doet een vreugdedansje
Nu nog mijn roze rolschaatsen gaan verkopen, brb

sinan123 15 november 2004 18:24

Citaat:

Leviticus 20:13 Wanneer ook een man bij een manspersoon zal gelegen hebben, met vrouwelijke bijligging, zij hebben beiden een gruwel gedaan: zij zullen zekerlijk gedood worden:hun bloed is op hen!
De bijbel heeft ook niet veel goeds te zeggen m.b.v dit onderwerp.

Eternity 15 november 2004 19:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
De bijbel heeft ook niet veel goeds te zeggen m.b.v dit onderwerp.

En als ik nu eens geen Christen of Moslim ben?

Musketo 15 november 2004 20:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eternity
En als ik nu eens geen Christen of Moslim ben?

Dan moet je je bekeren en in naar hun zelfverklaarde 'hulpgroepjes ' gaan...8)
Soms heb ik wel eens mijn twijfels over deze hulpgroepen maar als ik dan bedenk dat dezelfde organisatie het gerucht verspreidt dat condooms aids veroorzaken... tjaaaah... weg twijfels.

PollyCorrect 16 november 2004 11:35

Gek genoeg is www.elqalem.nl wél een moslimsite voor en door moslimjongeren.
Dat het op humor lijkt maakt het misschien alleen maar schrijnender.
Waar blijven de fiere politics-huishomo's, of durven die niet meer zo openlijk te outen nu?

NB: zie www.fok.nl, link over de open brief aan Donner omtrent 'godslastering'. Daar is ook een link naar het homomanifest op elqalem.

PollyCorrect 16 november 2004 11:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk

Sorry hoor, maar: :rofl: :rofl: :rofl:

Ik dacht eerst ook dit is humor. Maar kijk op de Nederlandse nieuwssite www.fok.nl, daar vindt men ook links naar deze bekende moslim jongerensite. Dat ze even aan humor doen met al die burka's aan is misschien alleen mooi meegenomen.

Nynorsk 16 november 2004 12:20

Citaat:

Waar blijven de fiere politics-huishomo's, of durven die niet meer zo openlijk te outen nu?

Die zitten op te merken dat daar geen discussie over op gang komt op dit forum. De homo's zijn der tegen, de Piesen van dit forum weten niet hoe ze reageren: die moslims hebben volgens hem gelijk, maar ne moslim gelijk geven... kan niet... en bovendien is dit weer een illustratie van de 'achterlijke islam'. De reden waarom het zo stil is, is natuurlijk omdat het pijn moet doen te merken dat je dezelfde mening hebt als die 'achterlijke geitenneukers'.

PollyCorrect 16 november 2004 13:21

Of linkie homo's, die zo graag underdogje willen spelen en heulen met al wat 'buitenlands' is, en tot wie het maar niet wil doordringen dat moslims homobashers zijn. In Nederland is het al genoeg gebeurd hoor, homo's die op straat inelkaar geramd worden in naam van de koran.

Je normen en waarden herzien ten opzichte van het ouderwetse dualistische links versus rechts, maxhavelaarkoffie versus McDonalds, buitenlander versus Vlaams Blok (enz) is oncomfortabel en kan misschien nog eventjes uitgesteld worden indien je in Bachtendekuppe of in Ranst woont, maar misschien wel nuttig voordat ze ook ou, je kameraden, je vrouw of je kinderen in elkaar rammen omdat ze homo, jood, geemancipeerd, sexy gekleed, christen, hindoe - kortom niét-moslim zijn.

Nynorsk 16 november 2004 14:41

Citaat:

Of linkie homo's, die zo graag underdogje willen spelen en heulen met al wat 'buitenlands' is, en tot wie het maar niet wil doordringen dat moslims homobashers zijn. In Nederland is het al genoeg gebeurd hoor, homo's die op straat inelkaar geramd worden in naam van de koran.

En in België niet of zo?
Ik vertik het echter om te vervallen in een simplistisch 'alle moslims zijn homobashers'. Ik ken genoeg moslims om te weten dat dit niet klopt. Ik ken zelfs moslims die zelf homo zijn, en zichzelf niet bashen ;-).

Het is de Koran niet die mensen in elkaar slaat, het is de islam niet die mensen vermoord. Het zijn MENSEN die dat doen, mensen die zelf de eigen keuze hadden tussen verdraagzaam zijn en respect hebben enerzijds, en slaan en doden anderzijds. Het moet maar eens gedaan zijn met alles op de islam en de Koran te steken, steek het geweld op degene die het veroorzaken. Als dat politiek correcte klap is, dan ben ik met plezier politiek correct

Raf 16 november 2004 21:44

Citaat:

Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat ik de mr. R uit de titel van deze thread ben en dat je ook met je "fiere politics-huishomo's" naar mij verwijst...

Toen ik op 10-11-2004 om 14:11 over exact hetzelfde onderwerp deze thread opende, was dit jou eerste reactie in die thread:

Om 15.33 uur
Citaat:

Moet dit écht onder het hoofdstuk over de moord op een Nederlands KUNSTENAAR?!

Even later de tweede:

Om 15.46 uur
Citaat:

WAAROM staat dit onder het topic over Th VG?!

Een INHOUDELIJKE reactie heb je op geen enkel moment gegeven. En dan heb jij nu de gore moed om hier op de meest hooghartige manier wat van je theater te komen maken tegen de "fiere politics-huishomo's"? En jij verwacht nog ernstig genomen te worden ook?

Misschien kan je beter emigreren naar hier; dat lijkt me meer iets van jouw kaliber...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be