Profiteur |
25 januari 2018 15:44 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele
(Bericht 8632148)
Wat hebben we nu? Vrachtwagensbestuurders de dupe omdat ze niet durven optreden tegen migranten?
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek
(Bericht 8632259)
Ik kan mij inbeelden dat de lokale politie die taak niet aankan. Er gebeuren ook nog andere zaken in de gemeente he.
|
Is het nu niet durven of niet aankunnen? Of misschien gewoon niet willen. Ik begrijp die beslissing niet. Een illegale immigrant breekt in een vrachtwagen in. Politie durft niet, kan niet of wil niet optreden. Oplossing is dan maar sluiten van de parking. Waar zit die logica ergens? Als morgen een inbreker in je huis zit dan moet je uren wachten op de politie. Schiet vooral niet zelf op de inbreker want dan ga je zelf enkele jaren brommen. Geef hem eerder een tas koffie. En als het kan ook een koekje erbij. Of maar verhuizen en je huis volledig afsluiten. Misschien dan maar de ramen en deuren dicht metselen? Want in wezen is dit juist hetzelfde als wat ze met die parking doen.
En wat verder gaan ze misschien dan de vrachtwagens tegen houden om hun tachograaf te controleren? Niet meer mogen parkeren is verder rijden tot de volgende parking en misschien over hun rijtijd. De eenvoudige manier van de kassa te spijzen en een probleem op te lossen.
Politiek en politie zijn toch twee zaken waar elke Belg zich voor moet schamen. Een immigrant durven ze niet aanspreken. Maar een snotneus van 10 jaar die even zonder handen aan zijn fietsstuur rond rijdt schelden ze wel even die jongen of meisje hun huid vol.
We hebben toch echt stoere en deftige opgeleide politie agenten die hun job met trots doen :roll:
|