![]() |
nieuwe logo!
Ziehier het nieuwe logo:
![]() Persoonlijk vind ik dat het wat meer had mogen lijken op het oude logo. Wat vinden jullie ervan? |
Citaat:
|
Die leeuw zit percies in het (anders gekleurd) Canvas-logo.
|
ik vind het ook niet hét mooiste, maar het had slechter gekund. Wel vind ik een gelijkenis met de VVB leeuw (ga maar eens naar hun website).
|
Citaat:
|
Valt tegen... Ik had echt gedacht dat ze de indeling van vroeger zouden behouden. Die kwam overigens van de VVP:
![]() (is overigens de agenda van thePiano) Ik had gedacht, aangezien dat de kleuren geel en zwart zouden worden, dat men terug dit zou nemen, met dan Vlaams Belang op... |
Citaat:
|
Logo of naam? WTF.
Nu nog een programmatorische uitbreiding richting rechts - conservatief / liberaal en het incasseren vd stemmen door deze nieuwe Vlaamse volkspartij kan beginnen. |
Citaat:
al bij al middelmatig vind ik. Het oude was sterker |
Citaat:
![]() |
Dit logo zal snel wennen, is den eerste keer dat men het ziet en dan is het normaal dat men het minder mooi vind, maar u zult zien dit wend.
|
Citaat:
|
Is dat trouwens het vierkantje van Canvas waar die leeuw komt door piepen?
tss gaan ze meerwaarde zoeken of zo |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik vermoed wel dat er nog mensen zijn die mijn mening delen. |
Ik vind het een zeer geslaagd logo ... op naar de meerderheid.
![]() |
Waren ze maar van onze leeuw afgebleven.... :-( :evil:
|
Citaat:
|
Citaat:
De initialen VB staan mooi onder elkaar, evenals de kleuren zwart/oranje/wit (wat trouwens ook de kleuren waren van het Vlaams Blok). De Vlaamse Leeuw legt de nadruk op het Vlaams Nationalistische karakter. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be