![]() |
Het nieuwe logo is bekend
![]() Ziedaar het nieuwe logo. Ik moet zeggen, ik ben aangenaam verrast. Met pijn in het hart, en het hart in mijn hand (aangezien ik het vasthield) keek ik op tegen de zwakke naam 'Vlaams Belang'. Ongegrond, zo blijkt, want het logo straalt uit wat het vorige ook uitstraalde: simpliciteit en kracht. Desalniettemin een kleine rondvraag. |
de naam is best ok, maar het logo had wat krachtiger gemogen, in de trant van het vorige dus.
|
Nu is het nog wachten op een smilietje zoals :vlaamsbl:. Niet ter vervanging natuurlijk, maar voor de volledigheid. ;)
|
Ik vind het een machtig logo, maar de naam (en de positionering van de 2 termen) is ook zeer doordacht.
Vlaams Belang Dit werkt trouwens zeer psychologisch, aangezien het gebruiken van eerste letters in zinnen, om zo een woord te vormen, een vorm van subliminale boodschappen is. Maar weinigen zullen moeilijkheden kennen om te beseffen dat het Vlaams Blok = Vlaams Belang.. (en dan bedoel ik de niet-politiek gemotiveerden) |
Het doet me sterk denken aan de lay out en het symbool van de vvb.
De kleuren van de site en prularia vind ik wel wat aan de doffe kant. Maar het ziet er me wel een stevig merk-product uit ;) |
Citaat:
|
Vlaams Blok is vervangen door Vlaams Belang zo ook de logo's ervan op dit forum.
|
"Goede wijn behoeft geen krans".
Het afscheid van VLAAMS BLOK deed me pijn.... Toch heeft de nieuwe naam en logo een impact : gaan we onder die vlag den belgik laten sneuvelen ? OK dan. |
Zowel de naam als het logo vind ik nogal zwak (de term "slecht" vind ik overdreven) maar desalniettemin zal ik Vlaams Belang voor 200% steunen. Het is niet de verpakking die telt maar wel de inhoud.
|
Het zal wennen worden. Ik denk dat ik nog te veel over het vlaams blok ga spreken.
sorry he mannen |
Misschien ben ik gewoon moe maar ik blijf nieuwe dingen zien in dat logo (vooral in de kleine versie ervan).
Een kop koffie. Een sluier die afgerukt wordt. Een ninja. Een tank. |
Wat de naam betreft, je moet maar denken : als ze je vragen waarvoor je gaat stemmen kun je zeggen : Voor/In het Vlaams Belang! In dat opzicht is het vrij geniaal :lol:
|
Citaat:
Eigenlijk kan je het zien als een provocatieve arrogantie : er zitten elementen van canvas, tak, de vvb, meervoud, de gewone leeuw, de oude VU in. Het zou een serieus statement kunnen zijn ;) Jammer dat het niet 'mooi' en 'stoer' is. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be