![]() |
Zeven mannen opgepakt voor groepsverkrachting in Brussel
Zeven mannen opgepakt voor groepsverkrachting in Brussel
Citaat:
Citaat:
|
In de reeks: plak hier iets uit de strafrechtelijke pagina's van de gazetten en voeg een cultuurpessimistische uitleg toe. Want in de jaren '50 werd er niet verkracht.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Verkrachting, groepsverkrachting is eigenlijk niet iets wat gebonden is aan onze tijd. In de oudheid was dit ook al gekend...
Maar nu is er de media, en komt dit sneller in het nieuws dan vroeger het geval was. Bijkomend is natuurlijk ook dat de vrouwen nu meer rechten hebben dan vroeger het geval was en ze dus ook zodanig bekeken worden. |
Citaat:
|
Wordt het eens geen tijd om een politics.be groepsverkrachting te organiseren ? Ik zie verschillende kandidaten als ik de bijdragen hier zo lees. Af te spreken ergens aan 't sint janspleintje overdag om dan de seefhoek in te trekken als de mannen slapen die 's nachts gewerkt hebben en de vrouwen commissies doen.
![]() |
Citaat:
Tegenwoordig worden we zelfs op de hoogte gesteld wanneer een inwoner van Sydney een parkeerboete heeft gekregen. |
Citaat:
|
Aan de vlucht vooruit te zien van dalibor zal hun naam niet Wim of Tijl zijn.
|
Redelijk dom van de krant om niets te vermelden over de afkomst van de daders.
Onzekerheid geeft meer reden tot angstige speculatie dan zekerheid reden geeft tot angst. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of beweert ge dat het na de jaren ‘50 niet meer voorkwam? |
Voor zover ik door heb zijn het voornamelijk bontkraagjes die in groep moeten werken om iets meer voor elkaar te krijgen dan in hun broek te schijten.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be