![]() |
Sp.a: “Petitie bij politie voor steun ‘racistische’ collega”
Sp.a: “Petitie bij politie voor steun ‘racistische’ collega”
Citaat:
Laten we het gewoon houden op een 'vriendelijke buiging' maken zoals onze Chinese vrienden ons dat al jaar- en dag voor weten te doen. Je kan als je niet gediend bent met dat iemand u de hand wil schudden dit ook beleefd weigeren met de wijze woorden: Ik heb smetvrees. :lol: |
Waarom hebben ze die petitie niet op het internet gegooid? Ik zou meteen hebben getekend.
|
Zou het probleem niet vooral bij Beels liggen denk ik dan.
|
Laat hem gewoon een cursus inburgering Nederlandse taal volgen, dat volstaat als straf :D
|
Citaat:
ze was blijkbaar niet geliefd binnen dat korps |
Citaat:
|
Citaat:
Ge laat niet zomaar een vaste betrekking van commissaris schieten, om een heel onzekere toekomst tegemoet te gaan in de politiek. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan begrijpen dat ze er weg is, hoe kan het anders met zo'n collega (zelfs te lomp om correct 'jouw' te spellen) ... :roll::roll:
|
Citaat:
Citaat:
Dus is het eigenlijk amper een fout. |
Wat niet belet dat ik het ook racistisch en heel oncollegiaal vindt, dat a) een collega de hand weigert van een andere, en b) omwille van de reden.
In een hedendaags ingevuld statuut, zou ontslag op staande voet kunnen volgen. Maar welke vakboungd was en is meest actief om de invoering van een modern statuut te boycotten? |
Beels is zo racistisch als wat. Elke witte is ne slechte. Omstandigheden tellen alleen mee ter vergoelijking van de ik weet niet meer hoe ik ze mag noemen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ken weinig politiekers, die vooraleer ze verkozen waren, hun baan opgezegd hebben. |
Nog niet door dat alles wat niet in de linkiewinkie propaganda past verkocht wordt als fake news...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be