Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Hilde Sabbe op lijst Aboe Jah Jah (https://forum.politics.be/showthread.php?t=242252)

Vlad 3 februari 2018 17:38

Hilde Sabbe op lijst Aboe Jah Jah

Ik heb mijn abo op Apache.be niet meer verlengd nadat ze Sabbe hebben aangenomen en had daarin precies groot gelijk. Ze gaat op de lijst staan bij Aboe Jah Jah, de anti-semiet die hier zelf komt doen wat hij de Israëlieten verwijt.

reservespeler 3 februari 2018 17:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 8639291)
Ik heb mijn abo op Apache.be niet meer verlengd nadat ze Sabbe hebben aangenomen en had daarin precies groot gelijk. Ze gaat op de lijst staan bij Aboe Jah Jah, de anti-semiet die hier zelf komt doen wat hij de Israëlieten verwijt.

Om te kotsen!

Zipper 3 februari 2018 17:55

Och, iedere stem voor die partij is er één minder voor sossen en groen.

Dadeemelee 3 februari 2018 18:21

Ik heb effe moeten zoeken wie Hilde Sabbe was...

Wat betreft Aboe Jajah en zijn partij: die is veel te Westers, gematigd en rechts om veel stemmen te halen.

Wacht maar tot er een échte bekwame 'vreemde Belgische' populist opkomt. Met de anti-vreemdelingen polarisatie die sommige partijen aanmoedigen zou dat wel eens vies kunnen tegenvallen.

Hypochonder 3 februari 2018 18:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8639328)

Wat betreft Aboe Jajah en zijn partij: die is veel te Westers, gematigd en rechts om veel stemmen te halen.

Wacht maar tot er een échte bekwame 'vreemde Belgische' populist opkomt. Met de anti-vreemdelingen polarisatie die sommige partijen aanmoedigen zou dat wel eens vies kunnen tegenvallen.

Ach ja, wacht maar tot de wereld vergaat, dan gaan we allemaal samen de dieperik in...

marie daenen 3 februari 2018 18:24

Citaat:

Tuurlijk; het zijn de partijen die tegen de immigratie zijn die het gelag gaan betalen...
Man, man, man, wat moeten we hier nog allemaal horen...
Wie denk je dat het gelag gaat betalen van een 'vreemde Belgische' populist???
Onze linkiewinkies toch eerst en vooral; ze zullen zelfs de kiesdrempel niet meer halen...

Zipper 3 februari 2018 18:27

Citaat:

Daar zijn ze veel te gemakzuchtig voor.

marie daenen 3 februari 2018 18:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8639332)

Oh, wacht maar tot Erdogan onze Turken wat gaan aanporren...
Zo lui zijn ze dan ineens niet meer...

Dadeemelee 3 februari 2018 18:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8639332)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 8639333)
Oh, wacht maar tot Erdogan onze Turken wat gaan aanporren...
Zo lui zijn ze dan ineens niet meer...

Wel, Marie zegt daar zo iets: stel dat Erdogan een Turkse partij gaat financieren en de traditionele partijen hebben geen antwoord klaar en sommigen blijven zelfs haatstoken en polariseren.
Dat zal leuk worden hé: nog een 10% partij erbij...

Xenophon 3 februari 2018 19:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8639341)
Wel, Marie zegt daar zo iets: stel dat Erdogan een Turkse partij gaat financieren en de traditionele partijen hebben geen antwoord klaar en sommigen blijven zelfs haatstoken en polariseren.

Welk antwoord bestaat er op een Turkse partij?

Trouwens, zolang de traditio-zuilen kunnen graaien is er niets aan de hand.

Zipper 3 februari 2018 19:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8639341)

Financieren is één zaak, de zaak runnen een andere. Of gaat Erdogan dat ook komen doen ?? Trouwens die "10%" gaan dan sowieso toch af bij sp-a en groen.

Dadeemelee 3 februari 2018 19:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8639347)
Financieren is één zaak, de zaak runnen een andere. Of gaat Erdogan dat ook komen doen ?? Trouwens die "10%" gaan dan sowieso toch af bij sp-a en groen.

Dat wordt hier altijd zo gezegd, maar ik betwijfel dat sterk: Groen is een partij voor de hogeropgeleiden, daar ga je weinig migranten vinden (behalve hoogopgeleiden). En wees maar zeker dat er een pak bij de CD&V en de nouvelle CD&V zitten :)

Zipper 3 februari 2018 19:26

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8639354)
Dat wordt hier altijd zo gezegd, maar ik betwijfel dat sterk: Groen is een partij voor de hogeropgeleiden, daar ga je weinig migranten vinden (behalve hoogopgeleiden). En wees maar zeker dat er een pak bij de CD&V en de nouvelle CD&V zitten :)

Dadeemelee 3 februari 2018 19:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8639364)

Aha, ik heb een gevoelige snaar geraakt.

'Groen is een partij voor hogeropgeleiden'. Dat moet ik onthouden :twisted:

Zipper 3 februari 2018 19:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8639367)

Ja jong, die tuinkabouters van Groen zijn allemaal landbouw-ingenieurs :lol::lol::lol:

Dadeemelee 3 februari 2018 19:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8639369)
Ja jong, die tuinkabouters van Groen zijn allemaal landbouw-ingenieurs :lol::lol::lol:

Landbouwingenieurs reken ik wel tot de hogeropgeleiden, maar of er veel landbouwingenieurs bij Groen zitten weet ik zo niet. Die werken meestal in de agro-industrie en voedingsnijverheid. Niet bepaald de beste Groen-vriendjes :lol:

Xenophon 3 februari 2018 19:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8639367)

Je bent toch niet 'hogeropgeleiden' aan het verwarren met 'wereldvreemden'?

quercus 3 februari 2018 19:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 8639291)

"Hilde Sabbe"??? 8O
Nooit van gehoord.

Zipper 3 februari 2018 20:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8639374)
Landbouwingenieurs reken ik wel tot de hogeropgeleiden, maar of er veel landbouwingenieurs bij Groen zitten weet ik zo niet. Die werken meestal in de agro-industrie en voedingsnijverheid. Niet bepaald de beste Groen-vriendjes :lol:

Bio-landbouw is je vreemd ???

Dadeemelee 3 februari 2018 20:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8639402)
Bio-landbouw is je vreemd ???

Als landbouwingenieurs hun kost zouden moeten verdienen in de bio-landbouw zou het triestig zijn voor hen.
Het merendeel gaat naar de grootschalige voedingsindustrie.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be