![]() |
met welke vliegtuigmaatschappij zouden jullie nooit vliegen, I repeat 'nooit'
Hier: Aeroflot
ook: die v Ukraine (de naam ontglipt me even) What about you? :o |
Ik heb al met de Oekraïners (UIA) gevlogen. En met Air Africa. Niks problemen.
|
Citaat:
|
Airoudugoevast. Nooit niet meer....
|
Air Mongolia.
|
Air BemBem
|
Vliegen is voor rechtsen.
|
Alles low cost (Ryan Air, Germanwings, Easyjet, enz...)
Blijf ik ver van weg. |
Citaat:
Ik heb "relatief" slechte ervaringen met Aeroflot en Ryanair en dat is het. |
Als je vliegt vind ik de luchthavens belangrijker dan de maatschappijen. Alle grote maatschappijen zijn omzeggens gelijk. British Airways vind ik van de minste. Maar dat is ook hun luchthaven.
|
Ik heb eens Air Afrique genomen om vanuit Afrika weer te keren via Parijs.
We zaten nog maar fatsoenlijk in de vlieger, of ze begonnen ineens drankjes uit te delen. En ja, na een uur wachten, iedereen er af gesmeten. Technisch probleem. Op hun kosten terug naar het hotel voor een extra nacht. Ne keer goed kunnen gaan boemelen in het nachtleven. Bij het uiteindelijk opstijgen, was dan wel in mijn achterhoofd zoiets van "hebben ze het fatsoenlijk kunnen bricoleren?", maar ik forum nog, dus ik leef nog. Alle regelmatige vluchten die Noord-Amerika, Europa of Australië aandoen, zijn veilig volgens de normen. Service in de luchthaven of aan boord, is naargelang je betaalt. |
Zeg nooit "nooit"... maar als het enigszins kan poog ik toch Ryanair te vermijden. Enkele jaren geleden ben ik zo eens bij de luchtvaartmaatschappij van de arrogante Ierse smoelentrekker terechtgekomen. Mijn bestemming was een klein Frans dorpje, niet al te ver van Carcassonne. Ryanair bleek rechtstreeks op Carcassonne te vliegen, dus... Geen al te positieve ervaring moet ik eerlijk bekennen. Nauwelijks beenruimte in het vliegtuig en praktisch gedurende de ganse vlucht werden de passagiers voordurend lastig gevallen van uit schreeuwerige luidsprekers waarbij publiciteit werd gemaakt voor hun bollenwinkel. Allesbehalve prettig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zonder twijfel ryanair. Al meer dan genoeg gezien. Terwijl ik van enkele meters afstand stond toe te kijken. Maar ik heb ook al vliegtuigen van andere maatschappijen met ducttape zien hersteld worden. En ze gieten er allemaal na elke vlucht liters olie in. Mobiljet met palletten wordt er overal geleverd :roll:
|
Citaat:
|
Een goede landing in toncontin Airport is steeds een aplausje waard. Met een piloot of maatschappij die daar nooit op gevlogen heeft zou ik toch mijn hart vasthouden.
|
De slechtste die ik ooit heb gehad was Sobelair...een geluk dat die niet meer bestaan.
|
.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be