![]() |
Pakjesbezorger halfdood geslagen ‘omdat hij zwart is’
Pakjesbezorger halfdood geslagen ‘omdat hij zwart is’
Citaat:
|
Citaat:
Misschien speelt er ander motief. |
Citaat:
|
Citaat:
White trash, lagere klasse. |
Citaat:
|
Citaat:
Was (speelde) er een voorgeschiedenis? |
Beneden alle forumpeil om daar nu over te fabuleren.
Meneer is zelfstandig pakjesbezorger. Eén besluit, voorlopig, voor mij: meneer werkte voor zijn kost. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar mocht het een blanke pakjesbezorger geweest zijn dan zou er een pak minder heisa over zijn. Vandaag is het woord racisme een woord zonder inhoud geworden. Maar al bij al noem ik dit de gevaren die bij een bepaalde job horen. De zwarte man in kwestie heeft pech gehad. Maar om daar nu al moord en brand voor te roepen? |
Citaat:
|
Misschien dacht men dat de man die pakjes gestolen had, en wilde men maar helpen.
|
Citaat:
Misschien even wachten tot iemand meer weet over de feiten? |
Citaat:
Wij werken heel veel met firma's die pakjes bezorgen. Soms komen er pakjesdragers aangereden waarmee je niet in het Nederlands, niet in het Duits, niet in het Frans en niet in het Engels kan communiceren. Ik kan u verzekeren dat zoiets op de zenuwen werkt! Dit is natuurlijk geen vrijgeleide om iemand in elkaar te kloppen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn ervaring in de Vlaamse rand is dat sommige pakjesdragers vaak Nederlands-onkundig zijn en niet altijd even gedienstig (of beleefd) zijn als men niet naar zijn taal (Frans)overschakelt. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be