![]() |
Olijfolie.
Onlangs een programma op TV gezien dat olijfolie heel goed is voor de gezondheid. Wou dat ook wel eens proberen (heb het vroeger ook al geprobeerd), maar ik vind de smaak toch erg penetrant. Het zou wat neutraler mogen.
En dan zie ik zo soms programma's waar ze dat gewoon drinken, jakkes toch 8O |
olijfolie is lekker, te gebruiken op en in alles: roerbakschotels, omeletten, salades, koffie en thee, taarten, boterhammen, yoghurt, kaas en tandenborstel
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb trouwens ooit ook eens gehoord dat er een verschil is tussen Italiaanse en Spaanse. Ik heb dacht ik enkel Italiaanse gebruikt. |
https://www.moulinramade.com/categor...huiles-dolive/
Zacht, niet de zure brol uit Spanje. De nyons kopen, geen andere |
Citaat:
|
Olijfolie wordt bij ons dagelijks gebruikt. Ik moet dat regelmatig kopen. Is duur de laatste tijd.
|
:cheer: walnootolie :cheer:
|
Vooral opletten dat het van de eerste en koude persing is. Prijs is niet altijd een waarborg. Sommige testen voorheen brachten aan het licht dat soms een huismerk beter was dan een duur topmerk.
|
Citaat:
|
ik haal mijn olie altijd bij Verkest
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik spuit olijfolie recht mijn aderen in. Puur natuur.
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vraag me af in hoeverre plantaardige olie nog olie is. Als ik zie hoeveel liter zonnebloemolie ik er door jaag op een jaar en in wat dat allemaal in zit. Als iedereen zoveel verbruikt heb je twee aardes vol zonnebloemen nodig me dunkt. Plantaardige oliën worden volgens mij vermengd, aangelengd, ... en wie weet wat nog allemaal. Zou je ze al niet in een lab kunnen samenstellen uit andere stoffen ? Resten van de houtindustrie scheiden in MDF platen en plantaardige olie bvb :?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be