![]() |
Eten steeds voordeliger, tenminste bij Albert Heijn!
Het is een trend die ik vooral de laatste tijd opmerk. Zo bieden ze bvb deze week in hun voordeelkrantje 3 pizza's aan 5euro aan... Of wat zeggen jullie van supervoordelige groenten, fruit, vlees, pasta, soepjes, snoep enz. Hun krantje staat er vol van!
Enkele snapshots: ![]() ![]() ![]() En zo is er iedere week wel een aanzienlijk deel van hun bestand in de aanbieding. Toch wel een verschil tov vroeger... Ook merk ik op dat er veel meer keus is (en het was al niet slecht). :-):-) Ja, de oplettende & georganiseerde huisvrouw/man kan zo haar/zijn slag slaan. Ook wanneer het gezin van een uitkering leeft zal het de broeksriem niet hoeven aan te spannen. Zo heb ik sinds ik de nieuwe foldertjes vd Appie ontdekte m'n buikske vol gegeten. Ik vind echt wel dat ik meer krijg voor m'n geld. Thank you AH :-):-):-):-D Discuss pls, thx ^^ |
Citaat:
|
Citaat:
Diepvriespizza ... Andere nest ... Pizza maken we zelf, en garneren die hoe we dat lekker vinden. Vlees koop ik lekker vers bij de boerderijwinkel, net zoals de groenten (die we zelf niet kweken). Steeds vers, en tot de helft goedkoper dan in de "supermarkt". |
Stelen is gratis
|
Fuck AH.
|
Citaat:
|
Magere Hein met vette prijzen. Nee, bedankt.
|
Citaat:
Moet je een tekeningetje krijgen hoe men het voor elkaar krijgt om 3 pizza's te maken voor 5 € (inclusief BTW, logistiek, personeel, producten, electriciteit...). Ik wil het niet weten! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Bij Poverello is het nog voordeliger.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En euh er is niets mis met voordeligere prijzen, het tegendeel bewijst vooral dat de consument als een melkkoe wordt beschouwd waarbij men hem/haar wijsmaakt dat goedkoop=brol. |
En @de bashers: het is 'mijn' geld.
Tot spijt v wie het benijdt ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be