Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   je smoel durven opentrekken in publiek... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=242310)

bembem 8 februari 2018 00:30

je smoel durven opentrekken in publiek...

beste forummertjes, ik was vroeger een binnenvetter die nauwelijks iets durfde zeggen ih openbaar - laat staan zich verbaal verdedigen... dat is nu wel eventjes veranderd.

Zo had ik afgelopen maand nog een leuk gesprekje op het postkantoor toen ik ging reclameren omdat een postbode reeds 2x met m'n post weg is, ik heb dat toen afgesloten met een boos 'met alle chinezen maar niet met dan deze!!' (Jullie hadden dat gezicht vd loketbediende in kwestie moeten zien -> priceless :lol: Niet dat het iets uitmaakt want mijn post kan ik sowieso naar fluiten but at least the message was sent across namely dat ik niet met me laat sollen. Anyway deed deugd op dergelijke wijze stoom afblazen, daar kan geen therapie tegenop :-):-)

Ook heb ik iets in petto voor de onderbuurman -> als ie voortaan 'China' durft te zeggen trakteer ik hem op een 'f*cking mongool' terug. Zullen we eens zien wie zal lachen. De e*k**. Ik zal me laten doen door een snotneus zeker (hij is amper 23).

Ja bb is awaking. She shall no longer let others walk on her feet, nor let them play with them.

The days of het beduusde geelke dat zich liet doen are over.

Discuss pls, thx ^^

Tavek 8 februari 2018 00:32

Het zal je veel vrienden opleveren.

bembem 8 februari 2018 00:34

Et alors

Tavek 8 februari 2018 00:36

Niks.

Is dit forum jouw sociaal leven bembem ?

The Paulus Experience 8 februari 2018 00:36

I think you have to do once one time something on that english of yours

bembem 8 februari 2018 00:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8642612)
Niks.

Is dit forum jouw sociaal leven bembem ?

Dat zijn je zaken niet.

bembem 8 februari 2018 00:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 8642613)
I think you have to do once one time something on that english of yours

I know :lol::lol:

kojak 8 februari 2018 00:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8642606)
... laat staan zich verbaal verdedigen... dat is nu wel eventjes veranderd...

De kunst bestaat er meestal in om '... de vijand met zijn eigen wapens te verslaan...'

Schelden zal zelden helpen, in het tegendeel.
Een gepaste, rake maar beleefde opmerking kan soms meer uithalen en bovendien is de kans ook groot dat je ze te zeiken zet.

Mij heeft er éne is uitgemaakt voor kaalkop in een café, en hij had gehoopt dat heel het café ging lachen met mijne kop.

Ik heb hem nogal vrij snel het volgende geantwoord: 'Nudist op Hoog Niveau... Da kunde gij niet zeggen hé'

Heel het café heeft hèm uitgelachen...

Snap je ? ;)

bembem 8 februari 2018 00:46

I see ^^

kojak 8 februari 2018 00:49

Humor kan hier ook wonderen doen, maar is (soms) wel gevaarlijk speelgoed. ;)

bembem 8 februari 2018 00:53

Ja ik weet het... eerder ben ik geneigd van een bitsig weerwoord te geven omdat het - ook al af te raden, soms de enige manier is om van je af te bijten.

kojak 8 februari 2018 00:55

Met de flikken.....
Voor een weddenschap.
Ze tegenhouden en ze onder hun voeten geven omdat er een koplamp van hun camionet kapot was.

Ik heb ze tegengehouden.
En ze vriendelijk gezegd: 'Meneer, niet voor teen of tander. Uw rechter koplamp is stuk. Ik zou die maar snel laten maken voor je een boete krijgt van de flikken'.

Hij bezag mij, ik aan hem, ikke ... ' Oeps.... Mijn woorden zijn nog niet koud en jullie zijn hier al. Ik had jullie niet herkend met die kapotte lamp.'

... pikuur ....

Gelachen en weddingsschap gewonnen. :lol:

bembem 8 februari 2018 00:56

Lol

kojak 8 februari 2018 01:02

'.... je smoel durven opentrekken .....'

Hier lopen der ook zo een paar rond op het forum.
Moest die hun smoel een garage zijn, dan was het parkeerprobleem in meer dan den helft van België opgelost.

bembem 8 februari 2018 01:04

goeike :rofl:

Skobelev 8 februari 2018 07:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8642608)
Het zal je veel vrienden opleveren.

Of petsen op haar smoel?

kelt 8 februari 2018 08:08

tsstssstsss bemmeke!

Dat is geen taalgebruik die we van een deftige jongedame verwachten hoor.

:magniet:

Anna List 8 februari 2018 08:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 8642618)
De kunst bestaat er meestal in om '... de vijand met zijn eigen wapens te verslaan...'

Schelden zal zelden helpen, in het tegendeel.
Een gepaste, rake maar beleefde opmerking kan soms meer uithalen en bovendien is de kans ook groot dat je ze te zeiken zet.

Mij heeft er éne is uitgemaakt voor kaalkop in een café, en hij had gehoopt dat heel het café ging lachen met mijne kop.

Ik heb hem nogal vrij snel het volgende geantwoord: 'Nudist op Hoog Niveau... Da kunde gij niet zeggen hé'

Heel het café heeft hèm uitgelachen...

Snap je ? ;)

zeg vleesklak, ik heb die mop van u hier ondertussen al minstens drie keer gelezen, en ze was den eerste keer al niet goed. :roll:

ben je zeker dat t café dien andere uitlachte?

Anna List 8 februari 2018 08:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8642606)
beste forummertjes, ik was vroeger een binnenvetter die nauwelijks iets durfde zeggen ih openbaar - laat staan zich verbaal verdedigen... dat is nu wel eventjes veranderd.

Zo had ik afgelopen maand nog een leuk gesprekje op het postkantoor toen ik ging reclameren omdat een postbode reeds 2x met m'n post weg is, ik heb dat toen afgesloten met een boos 'met alle chinezen maar niet met dan deze!!' (Jullie hadden dat gezicht vd loketbediende in kwestie moeten zien -> priceless :lol: Niet dat het iets uitmaakt want mijn post kan ik sowieso naar fluiten but at least the message was sent across namely dat ik niet met me laat sollen. Anyway deed deugd op dergelijke wijze stoom afblazen, daar kan geen therapie tegenop :-):-)

Ook heb ik iets in petto voor de onderbuurman -> als ie voortaan 'China' durft te zeggen trakteer ik hem op een 'f*cking mongool' terug. Zullen we eens zien wie zal lachen. De e*k**. Ik zal me laten doen door een snotneus zeker (hij is amper 23).

Ja bb is awaking. She shall no longer let others walk on her feet, nor let them play with them.

The days of het beduusde geelke dat zich liet doen are over.

Discuss pls, thx ^^

ik denk dat jullie dringend eens van bil moeten ... dat ligt er nogal dik op.

Tavek 8 februari 2018 09:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8642675)
ik denk dat jullie dringend eens van bil moeten ... dat ligt er nogal dik op.

Lance, er ligt werk voor u op de plank.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be