![]() |
Wie Gaat Opdraaien Voor Arco
Ondertussen is er weer gepalaver over wie en hoe de Arco beleggers zullen vergoed worden. Een groep heeft een advocatenkantoor onder de arm genomen om "de volledige som terug te eisen" . Persoonlijk zou ik het een schande vinden als ze dat bij alle burgers gaan halen. Kan de Christelijke zuil niet gedwongen worden om de verantwoordelijkheid voor hun eigen daden op te nemen? Ik heb geen goesting om daarvoor op te draaien hoor maar moeten we ook een advocatenkantoor onder de arm nemen om dat te bereiken ???
|
Wij
|
Citaat:
Laat beweging.net maar bloeden. |
Citaat:
|
Belfius kan niet meer naar de beurs voor de zomer. schrijft De Tijd vandaag ...
wat eigenlijk zoveel is als schrijven dat de Arco coöperant niet door de B-staat vergoed zal worden (deze legislatuur) ... |
Citaat:
|
Het mooiste zou zijn dat CD&V de arena van de verkiezingen moet betreden zonder dat er een "regeling" is tot stand gekomen.
|
Citaat:
en het grondwettelijk hof heeft bovendien al geadviseerd dat zij dat ook zo zien. |
Citaat:
|
Wie gaat er opdraaien voor Arco?
De kleine man, zoals gewoonlijk.
|
Wie Gaat Opdraaien Voor Arco?
Laten we de vraag even anders formuleren: Wie draait/draaien er meestal voor op? 8O |
Citaat:
Deze morgen hoorde ik op de radio een interview met twee politici, een van N-VA en een van OVLD. Beiden waren uiteindelijk van oordeel dat het volstrekt fout is de beursgang van Belfius uit te stellen en te koppelen aan een zogenaamde "regeling" voor die Arco-coöperanten. |
Citaat:
|
Bitter weinig allochtonen hebben aandelen, laat de aandeelhouders dus maar stikken met hun hebzucht.
|
Citaat:
Of gewoon vooruit schuiven, zoals deze regering. :D Nog steeds zijn er mensen die denken dat ze hun geld gaan terugzien, arm Vlaanderen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Toch leveren ze de minister van justitie. Rara. Heel dit land land en de volkeren die er wonen zijn rot tot in de kern. 'Onze' politici zijn crapuul omdat wij crapuul zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be