Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Bundeling van krachten (https://forum.politics.be/showthread.php?t=24235)

Jonas Elossov 14 november 2004 17:43

Bundeling van krachten

Hallo Antifascisten

Ik begin het hier redelijk beu te worden met die hoop blokkers op dit forum... Zouden we binnen dit forum geen bundeling van krachten kunnen maken, en een Antifa-fractie vormen? Om zo een gemeenschappelijke analyse van de situatie naar voor te schuiven...

Jonas

De Prof 14 november 2004 17:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov
Hallo Antifascisten

Ik begin het hier redelijk beu te worden...

Jonas

Het staat u altijd vrij om te vertrekken. :D

En dan nog, dit hoort hier niet thuis, maar in de rubriek : Suggesties & Mededelingen

Fribre 14 november 2004 17:55

Citaat:

Hallo Antifascisten

Ik begin het hier redelijk beu te worden met die hoop blokkers op dit forum... Zouden we binnen dit forum geen bundeling van krachten kunnen maken, en een Antifa-fractie vormen? Om zo een gemeenschappelijke analyse van de situatie naar voor te schuiven...

Jonas

Best dat we dan een eigen subforum hebben, aangezien de vlaamsnationalisten en de belgicisten (geen partijen) ook een subforum hebben, zou dit mogelijk moeten zijn.

Gertj3 14 november 2004 18:32

Citaat:

Hallo Antifascisten

Jonas

Hoe zou je dat dan doen?

Patriot! 14 november 2004 19:50

Stoppen met die antifa-zever zou de groei van het Blok al serieus afremmen.

Gertj3 14 november 2004 19:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!

Eventueel maar dat is wel niet genoeg als je ziet hoe snel die groeien

PAJOT 14 november 2004 20:13

Oproep aan alle Vlaams Belangers : laten we van hieruit alle internetfora van Vlaanderen veroveren. Politics.be wordt onze uitvalsbasis. :-P

ancapa 14 november 2004 20:16

zeg radicaal... :roll: wat denkt ge dat wij hier al maanden bezig zijn :lol:

:vlaander: :vlaander: :vlaander: :vlaander: :vlaander: :vlaander: :vlaander:

Pietje 14 november 2004 20:35

Citaat:

Wat is er verkeerd aan, om tegen fascistische organisaties als "Dewinter, Vanhecke, Annemans.........et les autres" te reageren ???

Pietje 14 november 2004 20:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
Oproep aan alle Vlaams Behangers : laten we van hieruit alle internetfora van Vlaanderen veroveren.

Wanneer er geen tegenstanders meer zijn, valt ook elke discussie weg.
Wat volgt dan ????????? Collectieve masturbatie ??????????

Gertj3 14 november 2004 20:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Wat is er verkeerd aan, om tegen fascistische organisaties als "Dewinter, Vanhecke, Annemans.........et les autres" te reageren ???

Eigenlijk is het zo hoe meer je die mannen aandacht heeft hoe meer ze propagenda maken en hoe meer je over da proces begint hoe meer ze hun slachtofferrol kunnen waarmaken

Pietje 14 november 2004 20:40

Citaat:

Hallo Antifascisten

Jonas

Ik steun ieder anti-fascistisch initiatief 8)

Fieseler 14 november 2004 20:59

Citaat:

Hallo Antifascisten

Jonas

Typisch linkiewinkie hé.

Soms hoort mijn vrouw mij tot in de keuken schateren van 't lachen door de creativiteit waarmee de linkies er in slagen om zich belachelijk te maken en nu ga jij ons dat plezier afnemen door er een eenheidsworst van te maken.

Jij als would be commie moet toch op de hoogte zijn dat er in het communistische paradijs alles (;-) ) was behalve humor?

Peace 14 november 2004 21:39

Citaat:

Hallo Antifascisten

Jonas

Ik stel voor dat jullie eens regelmatig samen een tasje thee gaan drinken. Een soort theekransje.

Wat is Jonas, laat je de kop hangen om dat niets het Blok kan schaden? Een lekker onderonsje wat die vervelende blokkertjes jullie argumentjes niet meer de kop kunnen indrukken. Een forumpje waar jullie altijd gelijk hebben.

Heerlijk moet dat zijn. Doen jongen, vooral doen.

PS. Vergeet Piano en Co niet mee te nemen. ;-)

Peace 14 november 2004 21:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Ik steun ieder anti-fascistisch initiatief 8)

Ik ook en daarom stem ik ook Vlaams blok. ;-)

Sam 14 november 2004 23:36

Citaat:

Wow en dat van een BUB'er, 'chapeau' ;-)

Westland New Post 14 november 2004 23:51

Citaat:

Hallo Antifascisten

Jonas

Antifa??? Ha-ha-ha!!! :lol: :lol: :lol: losers!!! 8)

Praetorian 15 november 2004 00:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Westland New Post
Antifa??? Ha-ha-ha!!! :lol: :lol: :lol: losers!!! 8)

Aub geen lyrics uit nazistische bands zoals Brigade M 8) .

Westland New Post 15 november 2004 00:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian
Aub geen lyrics uit nazistische bands zoals Brigade M 8) .

Brigade M is een R.A.C-band , géén N.S-rock men beste... :-)

Antifa Ha-ha-ha is trouwens een nummer van de Duitse skinband Kraftschlag, men favorieten trouwens 8)

giserke 15 november 2004 00:38

Citaat:

Hallo Antifascisten

Jonas

gelieve eens te stoppen met reclame maken voor het Blok aub

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be