![]() |
Bundeling van krachten
Hallo Antifascisten
Ik begin het hier redelijk beu te worden met die hoop blokkers op dit forum... Zouden we binnen dit forum geen bundeling van krachten kunnen maken, en een Antifa-fractie vormen? Om zo een gemeenschappelijke analyse van de situatie naar voor te schuiven... Jonas |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Stoppen met die antifa-zever zou de groei van het Blok al serieus afremmen.
|
Citaat:
|
Oproep aan alle Vlaams Belangers : laten we van hieruit alle internetfora van Vlaanderen veroveren. Politics.be wordt onze uitvalsbasis. :-P
|
zeg radicaal... :roll: wat denkt ge dat wij hier al maanden bezig zijn :lol:
:vlaander: :vlaander: :vlaander: :vlaander: :vlaander: :vlaander: :vlaander: |
Citaat:
|
Citaat:
Wat volgt dan ????????? Collectieve masturbatie ?????????? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Soms hoort mijn vrouw mij tot in de keuken schateren van 't lachen door de creativiteit waarmee de linkies er in slagen om zich belachelijk te maken en nu ga jij ons dat plezier afnemen door er een eenheidsworst van te maken. Jij als would be commie moet toch op de hoogte zijn dat er in het communistische paradijs alles (;-) ) was behalve humor? |
Citaat:
Wat is Jonas, laat je de kop hangen om dat niets het Blok kan schaden? Een lekker onderonsje wat die vervelende blokkertjes jullie argumentjes niet meer de kop kunnen indrukken. Een forumpje waar jullie altijd gelijk hebben. Heerlijk moet dat zijn. Doen jongen, vooral doen. PS. Vergeet Piano en Co niet mee te nemen. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Antifa Ha-ha-ha is trouwens een nummer van de Duitse skinband Kraftschlag, men favorieten trouwens 8) ![]() |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be