![]() |
Journalisten HLN verzinnen nieuwe verbuigingen: hier komt de tandartsE
De journalisten van de mainstream media, stuk voor stuk belezen taalvirtuozen, hebben het aangedurfd om op eigen houtje vrouwelijke verbuigingen te verzinnen.
We willen niet geloven dat dit een stupide vergissing is van een kluns die zijn eigen taal niet beheerst. Want zoals reeds gezegd, journalisten van de mainstream media (zéker die van HLN) zijn onnavolgbare taalvirtuozen. Journalist word je echt niet zomaar. Zeker niet bij HLN. Voorheen: TANDARTS (m/v) Nu: TANDARTS (m) / TANDARTSE (v) Proficiat met dit krachtige statement, HLN. Dit is bijna zo moedig als een man die een pruik opzet en zijn lippen verft! https://www.hln.be/nieuws/binnenland...olen~a741b3bb/ |
Zalig, bij het minste beetje verandering krijgen conservatieven collectief jeuk over heel hun lichaam en zitten ze oncomfortabel tot de volgende verandering :lol:
|
Citaat:
Die vind ik nog ok. |
Chauffage als een vrouwelijke chauffeur vind ik anders ook best leuk.
![]() En zo gek is dat nu ook weer niet als je weet van waar het woordje chauffeur juist komt. |
Citaat:
|
Tandartse = SM junkie?
Ik hoop dat ik dat verkeerd zie want mijn tandartse gaat kwaad zijn dan denk ik. |
Wij hebben een nieuwe directrice op't werk.
Maar: we moeten haar aanspreken met Mevrouw de directeur. |
Onze secretaresse is sinds kort mevrouw de secretaris geworden :-D
|
Citaat:
|
De vroedvrouw moet dan ook mevrouw de vroedman worden ????
|
Citaat:
8-) |
Citaat:
![]() OK. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be