![]() |
Kerk beledigen mag niet in Spanje
Dat is toch echt middeleeuws.
Of woestijnbakachtig. De reacties waren te verwachten: een veelvloed aan christus-fotoshoppers. titel: Kerk beledigen mag niet in Spanje https://www.spanjevandaag.com/11/02/...iet-in-spanje/ ![]() Citaat:
|
Geluk dat Harriechristus niet in Spanje woont.
|
Citaat:
|
En een deelstaat onafhankelijk maken mag ook al niet.
Dooie boel daar in Spanje. |
![]() |
"The Life of Brian" zal er nu ook wel verboden worden zeker ?
|
Citaat:
|
Citaat:
Op dat gebied vind ik dat de Spanjaarden konsekwenter zijn dan andere westerse landen. Als je hier de Islam "beledigt" wordt je vervolgd maar op de christelijke god moogt ge schijten zoveel ge wilt. Laat het duidelijk zijn ik schijt zowel op de christelijke god als allah. Ik maak me alleen de opmerking. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Net zoals je Adam en Eva niet letterlijk moet nemen. Maar engelen wel. En de verrijzenis ook. Goh, bij de onbevlekte ontvangenis mag je wat fantaseren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, ja, zolang ze dergelijke rechtsgang maar ginder laten...
|
Citaat:
|
Verschrikkelijke DT fout in de openingszin. En dat voor een krant..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het lijkt me heel goed om de eigen cultuur te beschermen. Als je op de islam een opmerking maakt loop je de kans onthoofd te worden, maar op het christendom kritiek geven is 'bon ton', vooral van mensen die niet weten hoeveel van onze cultuur op de christelijke cultuur is geent.
|
Citaat:
Oostenrijk heeft ook actief afgedwongen blasfemiewetten, net als Griekenland, Cyprus, Denemarken, Finland, Ierland en Italië. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be