Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Op welke filmster lijk je en bewijs het (https://forum.politics.be/showthread.php?t=242504)

eno2 19 februari 2018 01:27

Op welke filmster lijk je en bewijs het

Op welke filmster lijk je en bewijs het met foto's, een verhaal of een getuigenis.

Mijn schoonmoeder noemde mij Rock Hudson.

kojak 19 februari 2018 01:53

Kojak zegt meer dan genoeg.

eno2 19 februari 2018 01:55

LOL(LY)
Ge kunt zeggen wat ge wilt...

kojak 19 februari 2018 02:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 8651103)
LOL(LY)
Ge kunt zeggen wat ge wilt...

Bof...
is anders een bijnaam die ze me gegeven hebben omwille van een bepaalde gelijkenis. :lol:
Heeft iets te maken met nudisme op hoog niveau. :mrgreen:

eno2 19 februari 2018 02:28

Nudisme boven je lolly, got it.

Eduard Khil 19 februari 2018 06:55

Eno, nu lok je toch weer iets uit he :lol:

Anna List 19 februari 2018 07:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8651119)
Eno, nu lok je toch weer iets uit he :lol:

:rofl:

Universalia 19 februari 2018 07:29

Stel ik mij de vraag waarom er véél mensen zijn die op iemand anders willen lijken of er anders willen uitzien en daarvoor zelfs overgaan om de meest idiote chirurgische ingrepen te laten doen aan hunner lijven :?

En op foto is iedereen mooi.

Als je een acteur/actrice/model in real life naast u hebt staan kan het goed zijn dat u gaat lopen en Usain Bolt nog voorbijsteekt van het verschieten hoe die er echt uitzien die filmsterren/andere.

Anna List 19 februari 2018 07:35

sommige mensen zitten echt te lang op facebook.

Universalia 19 februari 2018 08:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8651141)
sommige mensen zitten echt te lang op facebook.

Die zal op mij niet van toepassing zijn uw zin denk ik want ik weiger het nog steeds om in te schrijven op die *smoelboek* rommel die de laatste tijden best al wel enkele keren in het nieuws kwam om hun gegevensstelende gedrag.

Je reinste rommel is het maar velen begrijpen het nog steeds niet.

Politici zouden ook beter hun zeggetje langs die wegen FB, Twitter, Istagam, Skype andere niet doen want daar kan zwaar misbruik van gemaakt worden tot zelfs de teksten die men schrijft even aanpassen als het moet. :?

Zoals ik al eerder schreef heb ik er geen probleem mee dat er mensen zijn die er gebruik van maken of er een account op aangaan maar toch ... best even nadenken over de gevaren ... :|

Om het debat open te gooien dat de kranten siert de laatste tijden moet FB (andere) die mensen die er geen gebruik van willen maken van hun rommel ook met rust laten en ook niet gaan achtervolgen.

Het Verzet 19 februari 2018 11:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8651166)
Die zal op mij niet van toepassing zijn uw zin denk ik want ik weiger het nog steeds om in te schrijven op die *smoelboek* rommel die de laatste tijden best al wel enkele keren in het nieuws kwam om hun gegevensstelende gedrag.

Je reinste rommel is het maar velen begrijpen het nog steeds niet.

Politici zouden ook beter hun zeggetje langs die wegen FB, Twitter, Istagam, Skype andere niet doen want daar kan zwaar misbruik van gemaakt worden tot zelfs de teksten die men schrijft even aanpassen als het moet. :?

Zoals ik al eerder schreef heb ik er geen probleem mee dat er mensen zijn die er gebruik van maken of er een account op aangaan maar toch ... best even nadenken over de gevaren ... :|

Om het debat open te gooien dat de kranten siert de laatste tijden moet FB (andere) die mensen die er geen gebruik van willen maken van hun rommel ook met rust laten en ook niet gaan achtervolgen.

Allez jong, waarom heb je dat hier dan nog nooit eerder verteld!?

Ontopic. Mijn vrouw haar tante zegt dat ik op James Dean trek. Of dat nu gaat over hoe hij eruit zag in "Rebel without a cause" of, hoe hij er nu uitziet, vertelt ze er echter nooit bij.

The Paulus Experience 19 februari 2018 12:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 8651097)
Op welke filmster lijk je en bewijs het met foto's, een verhaal of een getuigenis.

En het bewijs?

eno2 19 februari 2018 15:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 8651262)
En het bewijs?

Mijn waar verhaal

eno2 19 februari 2018 15:24

Volgens anderen die toen over mijn foto beschikten, leek ik meer op Reinhilde Decleir. Maar dat was vanwege een running gag op dit forum, veel minder geloofwaardig dan mijn schoonmoeder dus. De starter van de running gag is later (veel later) gebannen, maar daar zat ik helaas voor niets tussen.

Universalia 19 februari 2018 15:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 8651251)
Allez jong, waarom heb je dat hier dan nog nooit eerder verteld!?

Ontopic. Mijn vrouw haar tante zegt dat ik op James Dean trek. Of dat nu gaat over hoe hij eruit zag in "Rebel without a cause" of, hoe hij er nu uitziet, vertelt ze er echter nooit bij.

Dat is wel lastig dat u daar moet naar raden. :rofl:

James Dean had wel een 'leuke' Porsche.

Vlad 19 februari 2018 15:44

Op george clooney en ik kan het bewijzen. Hier is mijn foto :

DewareJakob 19 februari 2018 15:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 8651382)
Mijn waar verhaal

Kennen we...:rofl:

Zucht 19 februari 2018 15:51

Omdat Jonathan Frakes zo hard op mij geleek, kreeg ie direct een rol in Startrek TNG. Mij konden ze niet betalen.

Henri1 19 februari 2018 16:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 8651097)

Ik stelde me al voor dat je zou lijken op Jaws.

Xenophon 19 februari 2018 16:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 8651403)
Op george clooney en ik kan het bewijzen. Hier is mijn foto :

Ik heb meer de indruk dat Clooney wat op u trekt.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be