reservespeler |
22 februari 2018 07:17 |
Leve de sneeuw
LEVE DE SNEEUW ! . . . toch?
Joepie . . . sneeuw
8:00 Sneeuwman gemaakt. ?
8:10 De lesbiennes van 2 huizen verder maken al direct bezwaar: "Waarom is het geen sneeuwvrouw ?"
8:15 Dus naast de sneeuwman heb ik dan ook nog maar een sneeuwvrouw erbij gemaakt.
8:17 De feministe van de op de hoek klaagt over de té grote borstomvang van de sneeuwvrouw.
8:20 Het homo-koppel van een straat verderop klaagt dat het ook best twee sneeuwmannen kunnen zijn.
8:25 De veganistische achterburen mopperen en zeggen dat de neus, een oranje wortel, toch wat anders moet zijn, want tenslotte zijn etenswaren om op te eten niet om sneeuwpoppen mee te versieren.
8:30 Door Mo van op het pleintje wordt ik nu ook voor racist uitgemaakt omdat beide sneeuwpoppen wit zijn.
8:45 Groots bijgewoonde demonstratie in de straat voor regenboogsneeuwpoppen i.p.v. witte. . .
8:50 Een mobiele eenheid van de politie heeft de straat volledig moeten afzetten.
9.05 Vtm nieuws en VRT journaal aanwezig . . .
9:10 Gemeenteraadslid Fatima wil een hoofddoek voor de sneeuwvrouw.
9:20 De burgemeester komt er ook bij en aanschouwt het tafereel....
9:30 De veiligheidsdiensten grijpen in omdat de bezemsteel van de sneeuwman mogelijks als slagwapen kan worden gebruikt . . .
9:45 IS eist alles op . . . en maakt zich bekend als opdrachtgever voor de sneeuwman. . .
9:55 Mijn telefoon wordt in beslag genomen en grondig bestudeerd terwijl ik geblinddoekt afgevoerd wordt in een helikopter op weg naar de gevangenis...
10:00 Er wordt mij gevraagd of ik deel uitmaak van een "slapende cel" . . . en nog handlangers heb . .
Voor mij is het onderhands duidelijk hoor: je kan in dit verkneukelde regeltjesland nog zelfs niet ongestoord een sneeuwman maken ! . . .
Kom nu niet af dat er dit jaar te weinig sneeuw viel om een sneeuwman te maken, want daar gaat het hier niet over.
|