![]() |
Actrice Veerle Eyckermans getuigt moedig over moordpoging, zaak R. Hardy.
Citaat:
De actrice wil volledig terecht dat de man nooit meer vrijkomt, geen daglicht meer ziet maar willen we dan dat men dat figuurtje op de kosten van de brave belastingbetaler gaat opsluiten of is er een andere 'oplossing' zijnde: ![]() |
Ja trieste zaak, doch ben ik tegen de doodstraf -_-
|
De doodstraf voor moordenaars mag worden (her) ingevoerd.
Natuurlijk met de optie bloedgeld ofzo. |
Doodstraf niet, maar die gast lijkt een onverbeterlijke gevaarlijke psychopaat. De cel in en voorgoed.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vandaag stond het weer in de krant: asiel zit vol met Staffordshire en consoorten. Allemaal van die straffe gasten die een gevaarlijke hond willen en dan ontdekken dat dat écht gevaarlijke honden zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
is de best mogelijke oplossing om die hondernrassen niet verder te laten kweken. Wil je een lief hondje, koop een dwergpoedel. |
Voor zulke mensen gelijk deze, en gelijk voor Dutroux, ben ik voor de doodstraf.
En ik ben bereid om beul te zijn. Liefst humaan wel. Ik ben bereid om een opleiding te volgen bij een dierenarts, bijvoorbeeld die van mij, die zeer humaan mijn terminaal hondje euthanaseerde. |
Citaat:
venijnige beestjes! ;-) |
:popcorn::popcorn:
Ik amuseer mij kostelijk om die advocaten bezig te horen. Vooral "De Jef" is weer in zijn sas. Je ziet hem zo zijn begrafenisgezicht opzetten als hij over die zaak bezig is. Op de Afspraak gehoord en gezien en is in mijn ogen de beste topklasse acteur. En over de moordenaar zelf : zijn we niet allemaal in onze fantasie een beetje moordenaar? Nog nooit iemand gefantaseerd hoe het zou voelen om iemand zijn laatste adem te nemen? Ik denk dat dit wel de ultieme kick en adrenalinestoot moet zijn. Ik droom er zelfs soms van. En zolang we het onderscheid tussen realiteit en fantasie kunnen maken is er toch geen probleem :popcorn::popcorn: |
Citaat:
|
Dan heb ik geluk want ik kan niet zingen :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het zegt echter wel veel over jou dat je fantaseert en zelfs droomt over het doden van iemand. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be