![]() |
spaar voor gratis lekkers met de App van McDonalds! i'm lovin' it :-)))))
Hij bestaat al een tijdje > de app van McDonalds waarmee men gratis burgers, frietjes, enz. kan sparen... 1€ = 5ptn, maar toch wilde ik het onder de aandacht brengen omdat het gewoonweg super is!
anyway ik vind het een reuze idee, en heb spijt van het niet eerder getest te hebben.... ![]() Citaat:
|
Was jij niet aan het regimen ?
|
Citaat:
|
ps wat ik plan te doen is kassaticketjes verzamelen & ze inscannen, hehe am i not good :-P:-P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bemben, naart schijnt gaat ge heel kloek staan van ossenwit. Tussen de boterham.
|
wel ik moet jullie teleurstellen, m'n cholestorel is nl aan de lage kant, maw ik ben op dat vlak een winnertje, jawel :-D
|
Citaat:
Luiheid en diefstal daarentegen :lol: |
Citaat:
Hoe gaan die punten van de mcdo je daar bij helpen ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
alweer een schot in de roos dit draadje, bemmeke! :lol:
|
Citaat:
wihihihiiii^^prout XD |
Citaat:
|
o_0
|
woooooo! it's magic!! ik ben vandaag een happy meal gaan eten en heb tegelijk het ticketjes verzamelen + code inscannen gestest en guess what? -> 2de ticketje (dus niet dat v m'n happy meal maar een 'gevonden', lol) passeerde! oftewel 44 punten erbij! :clapping:
ik zit nu aan 75 punten!! goed voor een kleine friet! :clapping: nog 25 punten en ik heb een cheeseburger!!! (maar ik ga verder met ticketjes searchen om 400 punten te hebben -> goed voor een mc medium menu!!) hehehehehehe XD! yes, i'm lovin' it!! now i can (almost) eat 4 free in my fav fastfood joint!! :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: soooooo happy! XD! |
wow i really love this!!!!!!!!!!
|
i should have discovered it much earlier........... !!!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be