Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   tinder (https://forum.politics.be/showthread.php?t=242575)

bembem 23 februari 2018 22:41

tinder

iemand ervaring mee? ik stel me de vraag want je hoort bijna niets anders meer tegenwoordig, i mean het is als meetic geworden, nagenoeg iedereen kent het..... anyway ik ben sterk ah denken om me erop te zetten, mss een beter alternatief dan het maximiliaanpark, en wie weet kans op alimentatie... of nog beter -> zoals die laeticia hallyday waar ik dan achteraf van erf!! wouldn't that be great?!! Xd! :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

bembem 23 februari 2018 22:42

bb the rich housewife :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

The Paulus Experience 23 februari 2018 22:45

Waarom bel je Bill gates niet ?

Tavek 23 februari 2018 22:45

Zware photoshop

hamac 23 februari 2018 22:48

Je kan nooit weten wanneer iemand per ongeluk naar rechts swiped op een overvolle trein/bus/....

Vrouwen worden knapper na een aantal pinten bier of wanneer net ervoor een onappetijtelijk exemplaar hun netvlies is gepasseerd.

Je kan wel eens ongewild heel wat koppeltjes samenbrengen.

bembem 23 februari 2018 22:53

Citaat:

ja maar ik ben geel, blanken vinden dat die op elkaar lijken + dat ik al opgemerkt heb dat de blanke-gele koppeltjes hier het nagenoeg bijna altijd de vrouw is die mooier oogt dan de man..... dus tja, ik heb in deze m'n ras@myside as asiaphiles tend to even find ugly asians bee-yoo-ti-ful, teehee :-):-P:-)
o! wat zei ik nu, ik bedoelde het omgekeerd: nl de man mooier dan de vrouw, o_0 lol :lol::lol:

bembem 23 februari 2018 22:57

for example: men vindt lucy liu hier (ih westen dus) een mooie, maar in aziƫ noemen ze dat een lelijke, yep

hamac 23 februari 2018 22:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8654782)
ja maar ik ben geel, blanken vinden dat die op elkaar lijken + dat ik al opgemerkt heb dat de blanke-gele koppeltjes hier het nagenoeg bijna altijd de vrouw is die mooier oogt dan de man..... dus tja, ik heb in deze m'n ras@myside as asiaphiles tend to even find ugly asians bee-yoo-ti-ful, teehee :-):-P:-)

Voor hen is het makkelijk.
Je maakt er voor jezelf een haast onmogelijke opdracht van.

Eduard Khil 24 februari 2018 00:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8654772)
bb the rich housewife :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

huisvrouwen verzetten veel werk. En werken is nu net iets dat je niet wil doen :lol:

Anna List 24 februari 2018 09:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8654771)
iemand ervaring mee? ik stel me de vraag want je hoort bijna niets anders meer tegenwoordig, i mean het is als meetic geworden, nagenoeg iedereen kent het..... anyway ik ben sterk ah denken om me erop te zetten, mss een beter alternatief dan het maximiliaanpark, en wie weet kans op alimentatie... of nog beter -> zoals die laeticia hallyday waar ik dan achteraf van erf!! wouldn't that be great?!! Xd! :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

doen. gieren!

Dadeemelee 24 februari 2018 09:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8654771)

Ge moet er den Johnny dan wel bijnemen...

Libro 24 februari 2018 18:58

Met wat geluk sla je een hoge pief aan de haak:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be