![]() |
Franstalige atoombom voor arco-vergoeding door staat
Moet niet veel commentaar bij: een atoombom.
titel: Wouters: “Beweging.net grijpt liever naar de uier van de staatskas” link: https://vuyewouters.be/2018/02/22/wo...-de-staatskas/ Citaat:
|
Dat is natuurlijk het risico: als de Arco aandeelhouders geld krijgen, waarom de anderen dan niet.
|
Natuurlijk mag er geen geld van de overheid naar de ARCO-gedupeerden gaan.
Maar politiek gezien is het toch wel meer dan een beetje ironisch dat de grootste partij van het land nu moet rekenen op de Waalse PS-gemeenten om die ARCO-steun definitief te kelderen. |
Haha, de vergoeding was al beperkt door Europa. Nu gaan de gemeenten nog eens een graantje meepikken... De ARCO vergoeding zal een druppel op een hete plaat worden.
Terecht eigenlijk. Voor mij moeten die mensen geen frank terug zien. |
Citaat:
|
Citaat:
Dus besluit : alles van ARCO kwijt en u zegt goed zo. Ik zeg dan u mag belastingen betalen om mijn stempelgeld tot aan mijn pensioen te betalen. Wie laatst lacht best lacht :twisted: |
Citaat:
|
Ik hoop dat die Waalse gemeenten daarvoor een rechtszaak aanspannen. Dat zal, dat hoop ik, misschien andere aandeelhouders (die hun belegging in Dexia hadden verwezenlijkt door aankoop op de de beurs) ertoe aanzetten om hetzelfde pad te volgen. Dit is nog een struikelsteen die voor gevolg kan hebben dat de zogenaamde "regeling" binnen de regeringscoalitie op een sisser zal uitlopen. Om maar te zwijgen over de mening van de Europese Commissie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ook dan in mijn geval +2.
Akkoord maar verwacht dan ook niet dat ik nog maar 1 dag zal gaan werken en belastingen zal betalen. Mijn stem zal dan naar het VB gaan en ik neem het tienvoudige terug van wat ze destijds van mij gestolen hebben. Dus besluit : alles van ARCO kwijt en u zegt goed zo. Ik zeg dan u mag belastingen betalen om mijn stempelgeld tot aan mijn pensioen te betalen. Wie laatst lacht best lacht :twisted: Wie is er nu de sukkelaar :roll: |
Citaat:
Ze werden opgelicht en daarom hebben ze recht op schadevergoeding. Schadevergoeding te betalen door de criminele oplichter. Niet door de belastingbetaler. |
Citaat:
Vind je het niet merkwaardig dat ze er blijkbaar niet aan denken om die stap te zetten? Onder meer omwille van deze vaststelling begin ik er serieus aan te twijfelen of met de komende twee verkiezingen CD&V een flinke klap zal oplopen. Dat middenveld-volkje is hondstrouw aan de zuil. |
Citaat:
Nu ja, voor je centen terug te krijgen ... De grootste criminelen waren/zijn gasten als Leterme en andere tsjeven die dachten van eens even wat belastingsgeld te kanaliseren ... de sukkelaars van kleine beleggers zijn geen criminelen. Hoogstens naïevelingen die nu wel hun franc zal gevallen zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Francine Swiggers is ook aangesproken door Deminor. "Het ACW" is zo vaag als het maar kan zijn. De enige aanspreekbare link tussen "het ACW" en Arco zijn de natuurlijke personen die feiten namens Arco én ander ACW instanties hebben gepleegd. Peter Dedecker zou strafklacht hebben neergelegd aan het adres van "het ACW" maar daar hoor je niets meer van. Beweging.net is een nieuwe vzw die rechtspersoonlijkheid heeft verworven na de Arco feiten. Deze vzw is dus niet aanspreekbaar. |
Citaat:
De ACV-minister van justitie zal dat het best weten, de N-VA zit er samen mee in de federale, laat ze eens polsen hoe het zit. |
Citaat:
De Arco aandeelhouders werden tenslotte maar bestolen door blindelings hun "idolen" te volgen. Die "idolen" die Fortis nationaliseerden om hun eigen vel te redden. Met dat vele geld dat ze er aan verdienden konden ze hun eigen bank recht houden. |
Citaat:
En neen ik ben niet pessimistisch of depressief maar ik heb er wel stilaan genoeg van dat ze de gewone mensen meer en meer pluimen. En wat mij bij Arco nog het ergste stoort is dat "ze" er allemaal mee lachen en dat de politiek denkt dat wij simpel van geest zijn. Min vrouw en ik hebben Arco. Ik reken er niet naar maar neem als getal 10.000 euro. Dus dat is dan minstens een jaar gaan stempelen en in de hangmat gaan liggen. En om ze te kloten doe ik het maal twee. En dan zullen we wel zien of we nog iets willen gaan doen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be