![]() |
Het blijft in de familie.....
Wat staat ons eigenlijk nog allemaal te wachten ....
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...beek~aaef2129/ |
arme Abdeslam.
gezinshereniging ... |
De familie Abdesalami is een criminele bende.
Misschien kan de broer Johan Platteau inschakelen als advocaat? |
Citaat:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20151128_01994987 |
is het diene die ooit emo interviews heeft gegeven en op dienst vreemdelingenzaken werkte?
|
Citaat:
|
Bah, dat soort gasten staan ons gewoon in ons gezicht uit te lachen! Wat hebben ze te verliezen? Een paar maanden gevangenis onder soortgenoten waar ze nieuwe plannetjes kunnen mee smeden ?
We moeten de schuldigen voor die toestanden in onze eigen bevolking zoeken... Die vreemde gasten bedienen zich, het ligt voor het rapen recht voor hun smoel. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb geen advies te geven maar alles heeft hier niet de bedoeling om de bevolking te redden van de uitgelokte smurry maar wel om de partijbelangen te dienen. Het enige voornaamste verschil tussen partijen bestaat er uit dat sommigen absoluut België willen samen houden om hun macht te behouden en alzo te kunnen mee parten met hun zusterfamilie van de gezamenlijk behaalde stemmen in beide landsgedeelten. De echte inzet voor alle lagen de bevolking is van ondergeschikt belang. In Wallonië zijn de Walen voorstander van de Walen en in Vlaanderen idem dito voor de Vlaamse partijen maar in België zijn al deze partijen voorstander om aan de tafel te kunnen mee schranzen. Van twee gezichten gesproken. :lol: En de kiezers die goed bediend zijn; en die dit ook weten; kiezen natuurlijk voor hun broodheren. Zo was het steeds en ik vermoed dat het zo wel zal blijven. Wie maakt zich dus nog zorgen over dit land? :evil: |
Citaat:
Mijn zoon werd in Antwerpen aan een geldautomaat overvallen door 3 man waarvan één met een mes, die leverde hij af aan de politie een andere is in het hospitaal beland de derde koos het hazenpad. |
Citaat:
|
Citaat:
tegen drie man en winnen, dat kan niet anders dan met buitenproportioneel geweld gebeurd zijn! de feiten zelf bewijzen dat voldoende. arme overvallers, komen ze dien agressieve zot binnenkort in de gevangenis nog eens tegen!! |
Citaat:
|
Citaat:
De arme overvallers worden dan eens goed geaaid en in de watten gelegd, en mogen daarna proberen hun volgende overval succesvoller af te ronden. |
Citaat:
Een drietal gewapende overvallers te lijf gaan met een briefje van 50€ dat je net uit de automaat hebt getrokken is volgens mij, zeker op termijn, een verliezende situatie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En volgens één van die Brusselse burgemeesters was het zo'n brave jongen...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be