![]() |
Nog meer waanzin ... Mondje Arabisch ...
Citaat:
Dat lijkt mij ver gezocht ware het niet dat diegenen die zijn komen aanlopen/aangezwommen/voerders van het 'Paard van Troje' hier in de eerste instantie al niet moeten zijn. Mocht men het dan toch een beetje menselijker willen opvatten dan zijn het niet onze mensen die een cursus moeten volgen maar wem de inwijkelingen die dat naar alle waarschijnlijkheid wel zullen vertikken te doen. Van toepassing zijn: Het Nederlands, het Frans, het Duits of een deftig mondje Engels. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die schepen van de tsjeven is ofwel:
- zo'n half tante nonneke die denkt dat ze hiermee recht naar de hemel gaat, ofwel - iemand die op deze wijze de nva en het belang een kloot denkt af te trekken. Maar wat zal de kiezer daar straks van denken? |
Is dat niet stigmatiserend om de wijkagent Arabisch te laten leren ? Betekent dat niet dat arabofonen als buitengewoon crimineel gebrandmerkt worden ? Waar zijn kif-kif, antifa, amnesty intl en ligue de droits de l'homme nu ? ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
https://forum.politics.be/showpost.p...5&postcount=34 |
In een boerengat als Gistel, ze zitten echt overal.
|
Citaat:
|
Citaat:
En de overige Afghanen en Pakistanen zullen ook geen al te grote boodschap hebben aan die Arabische goede morgen. |
Citaat:
Citaat:
Trop c'est trop en misschien gaat zich dat wel vertalen in de met rasse schreden aankomen lopende verkiezingsuitslagen ... :| |
Citaat:
|
Door de overheid georganiseerde West-Vlaamse achterlijkheid.
|
Citaat:
Actief de taal leren kost niets, spreek het met je kinderen, want die zijn veel sneller mee, kijk naar het nieuws, kort maar je leert op den duur nieuwe woorden , en zoek contact buiten eigen groep. |
Citaat:
Onze taal daar zitten al meer dan genoeg leenwoordjes uit andere talen in. :-o |
Pax Christi geeft al lang lessen Arabisch aan haar vrijwilligers.
Deze Pax Christi. Te zeggen dat ik die nog gesteund heb in de ijdele hoop dat hulp ginds ging helpen de vluchtelingenstroom te stoppen ... FTW Wist ik veel dat Pax Christi een anti-semitische organisatie was geworden die meer affiniteit heeft met de Islam dan met het Jodendom. |
ze zei 'habibi' tegen mij! :-)
|
Citaat:
(Ik blijf erbij dat je gevecht tegen de franstalige 'Medebelgen-De-Souche' de verkeerde vijand is. Nimeer, niminder.) |
Citaat:
als ze in Vlaanderen willen wonen, moeten ze maar NL leren. |
Citaat:
Geen Chinkie hier die mij, de Gweilo dat aansmeert als zijnde een aanval op hun eigenheid of disrespect jegens hen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be