Universalia |
25 februari 2018 20:33 |
Duizenden mensen betogen tegen migratiebeleid regering
In de rubriek totale waanzon volgende dan maar:
Duizenden mensen betogen tegen migratiebeleid regering
Citaat:
De ‘Human Wave for solidarity and humanity’, een betoging voor een humaner asiel- en migratiebeleid in Brussel, trok zondagnamiddag volgens de organisatoren meer dan 10.000 deelnemers. De Brusselse politie had om 15.00 uur nog geen voorlopige cijfers.
|
Citaat:
De betoging vertrok aan het Maximiliaanpark, waar vrijwilligers al maandenlang dagelijks in de weer zijn om vluchtelingen, asielzoekers en transmigranten opvang en onderdak te geven.
|
Ik heb de indruk dat die mensen die het onderdak verschaffen aan asielzoekers en anderen het nog steeds niet goed begrepen hebben dat het een groep is die we liever kwijt dan rijk zijn.
Misschien zou er iemand mij kunnen vertellen wat wij er aan hebben aan dat 'wir schaffen das' gedoe buiten een hoop miserie?
Citaat:
‘Al vijftien jaar werken wij met nieuwkomers, waar kunnen die mensen zich nu nog veilig voelen, als het niet bij ons is.’
|
Ik denk dan weer dat de autochtone bevolking al meer dan genoeg op de proef is gesteld geweest om met deze lieden om te gaan ze te ontvangen om ze te laten 'inburgeren' maar dat blijkt nog steeds niet te lukken en dat moet men niet gaan zoeken aan de autochtone bevolking maar aan die inwijkelingen zelf in de zin van dat ze na een tijdje van de 'hoorn des overvloeds' te hebben mogen genieten tot vervelens toe en met slag- en stoot hun eigen regeltjes gaan proberen op te dringen.
Laat ik dit besluiten met de 'wijze' woorden :?
Respect moet van twee kanten komen.
p.s.
Vele ouders zitten al in de kou te wachten om hun kinderen in te schrijven voor een volgend schooljaar.
Breek al die asielcentra en andere opvanghuizen af en zet er een scholencampus voor in de plaats zodat deze ouders op een waardige manier en zonder kou te lijden hun kinderen kunnen inschrijven.
Te dramatisch of net niet? :?
|