![]() |
Hoe dom is het hardwerkend gepeupel eigenlijk?
Dom genoeg om op middellange termijn quasi volledig vervangen te worden door robots die nooit ziek zijn en nooit vakantie hoeven.
Zoveel is zeker. |
Citaat:
|
Citaat:
no future! :cheer: voor dat de bom valt! :cheer: Citaat:
|
Hey!
De perspectieven veur de toekoms die zijn nul komma nul Al hebste na veul zweten 'n universitaire bul Al biste underwiezer, bankwerker of psycholoog De kommende joare biste waorschienlijk werkeloos Du mos sollicitere Ze zeggen allee jong Sollicitere Hubste-n-al geschreeve Vievenzeeventig breeve Hubste-n-al geschreeve Vievenzeeventig breeve Hubste-n-al geschreeve Dan schrief mar opnuj ....... https://www.youtube.com/watch?v=fVjdv-w1bFc |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik de titel van deze thread lees, dan zijn er 2 mogelijkheden.
Ofwel is Thule een hardwerkend iemand en dom. Oftewel is het een luiwammes die slim zou (kunnen) zijn. 1 van de 2, of hij spreekt zichzelf tegen. :lol: |
Citaat:
Itt tot gepeupel van vlees en bloed gelijk u. En dan ook nog eens betaald verlof willen. Wat een kostenpost. |
ik voel me in elk geval niet aangesproken, ik moet al jaren niet meer hard werken ... bij anderen komen die jaren van hardwerken nog!
|
Thule kan dus niets anders dan een robot zijn.
Maar ik denk dat Maddox er wel zijn werk aan zal hebben bij het volgende onderhoud. Dat worden gegarandeerd overuren... :mrgreen: |
Citaat:
|
Citaat:
Een robot is onderhevig aan slijtage, bovendien kunnen de motoren het ook vertikken. |
Citaat:
Probleem opgelost. :-) |
Citaat:
|
Ik ben benieuwd wie al die door robots geproduceerde prul gaat kopen als 90% van de bevolking werkloos is.
Jullie ook? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be