![]() |
vodka to clean the bathroom...
wow it's magic -> zelfs beter dan cilit bang & wat is het daar allemaal, én ecologischer + je kan tenminste ongestoord ademen, én het ruikt geweldig :-D:-D:-D:-):-):-):-):-) yep, fris & clean ik raad het iedereen aan, een heus toppertje in the cleaning department, xd!
voorheen gebruikte ik azijn, afgewisseld met citroensap, werkt ook wel goed maar toch niet hetzelfde als met vodka dus.... i mean, je moet veel minder schrobben, hehehe :-D |
(ook beter voor de huid, cilit bang & co bvb tast de handen aan - zelfs met handschoenen jawel)
|
zoals al eerder gezegd: een mengeling van javel en ammoniak doet ook wonderen en is veel goedkoper
|
Citaat:
En een proper slagveld achteraf...8-) |
Citaat:
|
Citaat:
En je zou zomaar in een scherf kunnen trappen... Gevaarlijke dingen ,die wodka flessen... |
Allez, ze is aan den drank.
De belastingbetaler zal wel betalen... |
Met fluorsulfonzuur heb je ogenblikkelijk resultaat.
|
Citaat:
Veel veiliger en geen gevaar dat er zuur op je handen terecht komt. Dan zijn alle plekken in één keer weg, en je hoeft zelfs niet te schuren ook. Naspoelen is ook niet echt nodig. En je mag er zeker van zijn, je lastige geburen zullen deze keer ook niet meer komen klagen voor reukhinder tijdens het kuisen. |
i forgot to add: ook stukken beter vr het milieu :-D:-D:-D
oops, ik had het reeds gezegd :oops: |
Citaat:
|
Dit forum is compleet naar de kloten
|
Citaat:
Ik dacht dat je weer ging zeggen dat het weer saai begon te worden. ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Een doorlichting en een certificaat van niet-zwakzinnigheid zou kunnen helpen. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Ik heb mij verslikt van het lachen. Ik snuit nu muesli.
|
Even ophelderen. Alcohol is een redelijke ontvetter en geen slechte ontsmetter. Maar voor het betere reinigingswerk een beetje zwak.
En dan de prijs. Vodka kost in Blegië minstens €11 per liter. Methanol, of gedenatureerde alcohol misschien €2. Kap daar 600ml water bij, en je hebt ondrinkbare "vodka". Oftewel, ipv €9 voor een 0.7L fles indenaldi kan je in een doorsnee doehetzelfzaak 4 liter brandalcool/spiritus/methanol halen en er 10 liter "reinigingsvodka" van maken. En dan spreken we nog niet eens over "echte" reinigingsmiddelen. Bembem, je bent echt wel scheef bezig. Kaarsen als verwarming (nog duurder dan electriciteit) en nu sterke drank als reinigingsmiddel... kan het leven duurder worden? |
Citaat:
Mikken op zo'n promille of 9. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be