![]() |
Wat weet je (zonder te gaan Googlen) over je geboortejaar?
Wat waren de belangrijkste gebeurtenissen in je geboortejaar?
Wereldnieuws, politieke leiders, sportfiguren, natuurrampen, ontdekkingen,... Let wel: enkel degene die je zo uit je hoofd kan opnoemen, niet gaan zoeken dus. Draad naar aanleiding van het feit dat ik onlangs besefte dat ik eigenlijk bitter weinig weet over mijn geboortejaar. Wat jullie? |
Dat op m'n geboortedag midden in de zomer de hemel pikdonker zag en het hevig aan het regenen en stormen was.
Da's het enige. |
Wat er allemaal gebeurd is in mijn geboortejaar, dat weet ik nu ook niet van buiten.
Alleen weet ik dat het het beste jaar was van de vorige eeuw. :lol: |
Ik werd toen geboren. En dan nog op mijn verjaardag. Toevallig hé.
|
Niets.
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
de kans is groot dat Eddy Merckx de Ronde van Frankrijk won in mijn geboortejaar.
|
ben er ook vrij zeker van dat de VRT de film 'the sound of music' programmeerde op kerstdag van mijn geboortejaar.
|
Het Woodstockfestival, de brand in de Innovation in Brussel, het leger pleegt een staatsgreep in Griekenland.
|
Ik ben geboren in hetzelfde jaar als prins Charles, nog geen 2 weken na hem.
Op de dag dat ik geboren werd, hing er een ongelooflijk dikke mist. Ik ben een mistkind :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
maar google kan dat ook hoor. |
Citaat:
Als je de krant gaat lezen van je geboortedag kom je het nieuws te weten van de dag voor je geboorte. Wil je weten wat er op je geboortedag gebeurd is dien je de krant van de dag voordien door te nemen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De dag nadien natuurlijk. :oops: Goed dat er nog wakkere en nuchtere mensen rondhangen hier. Thx Anna! |
Citaat:
|
Citaat:
de nada. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be