![]() |
DeDecker: Ik wil de vrouwen geen eten geven die ...
Jean-Marie Dedecker: ‘Ik wil de vrouwen geen eten geven die op horizontale manier een verticale carrière hebben opgebouwd’
Citaat:
Bij die denkpiste van J.M. Dedecker kan ik hem géén ongelijk geven. |
Citaat:
De METOO dames schamen zich voor hun verleden en denken dat ze het kunnen uitwissen. |
Citaat:
|
Citaat:
De rover en de hoer zijn dan ook een geoliede machine in de hiphopcultuur... Dus moet je beide zaken afkeuren... consequent zijn. Ik zou ook spijt hebben als ik Weinstein gekeeld zou hebben en zijn geld gepikt. Hashtag, MeToo. Spijt komt altijd te laat... |
Citaat:
Als er 1 of andere Robin Hood steelt van de rijken zullen we dat wel gedogen zeker? En gaan alle mannen MeToo'en? Want dat kwalijke figuur is nu blut en publiekelijk vernederd. Zo werkt dat toch allemaal niet, diefstal promoten. Ik kan ook een snelle carrière maken door middel van diefstal, maar dit soort gedrag propageren is een stapje te ver... |
Ik heb het wel voor JMDD en on topic: er is veel over METOO te zeggen (en te bekritiseren), maar een beetje sereniteit langs beide kanten is wel wenselijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
wat niet wegneemt dat ik t voor eens es een zwakke opinie vindt van JMDD.
|
Er zijn ook genoeg vrouwen die zomaar voor de lol hun benen openen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij wil ze geen eten geven, maar wel ....
Ik begrijp metoo wel. Als je op je werk ziet dat de welwillende maar minder bekwame een promotie of wat dan ook krijgt, ten nadele van de beter bekwame ... Macht en seks: een moeilijk evenwicht. |
Citaat:
Ze zei: Ik zet mijn bloes even wat verder open en ik wandel even tot bij de baas. Zij was ook van het type vrouw die het op elk ogenblik op een wenen kon zetten. Om een lang verhaal kort te maken: Ze heeft haar dag verlof gekregen toen. :lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be