Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Wat ik vandaag zag. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=242690)

Libro 5 maart 2018 19:46

Wat ik vandaag zag.

Ik zat daarstraks op de trein schuin tegenover een knappe en goedgeklede jongedame. Plots ging haar hand in haar decolleté. Ik dacht net "Wat krijgen we nu?" toen haar hand een paar keer onder haar oksel wreef en ze aan haar vingers rook (ieuw...). Tot overmaat van ramp likte ze een paar minuten later nog eens aan de wijsvinger van die hand om een vlekje van haar broekspijp weg te vegen.

Jullie vandaag nog ranzigheid of zo gezien?

The Paulus Experience 5 maart 2018 20:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 8661473)
Ik zat daarstraks op de trein schuin tegenover een knappe en goedgeklede jongedame. Plots ging haar hand in haar decolleté. Ik dacht net "Wat krijgen we nu?" toen haar hand een paar keer onder haar oksel wreef en ze aan haar vingers rook (ieuw...). Tot overmaat van ramp likte ze een paar minuten later nog eens aan de wijsvinger van die hand om een vlekje van haar broekspijp weg te vegen.

Tja, alleen losers op de trein hè

Citaat:

Het programmaboekje van de NVA

Libro 5 maart 2018 20:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 8661500)
Tja, alleen losers op de trein hè

Heb ik u vandaag niet aan de bushalte bij het Noordstation gezien, tussen de Syriërs?

Citaat:

Het programmaboekje van de NVA
Als je het nog ranziger wil: https://twitter.com/Aboujahjah

The Paulus Experience 5 maart 2018 20:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 8661511)
Heb ik u vandaag niet aan de bushalte bij het Noordstation gezien, tussen de Syriërs?

Neen

Als je het nog ranziger wil: https://twitter.com/Aboujahjah

Die link ga ik zelfs niet openen

Libro 5 maart 2018 20:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 8661512)
Die link ga ik zelfs niet openen

Ik wist dat ik u de N-VA kon laten vergeten ;-).

bembem 5 maart 2018 20:58

oulala ranzig idd... ik ben vandaag niet buiten geweest dus heb ook niets gezien, maar om een vb te noemen: v die vrouwen die zich schminken op de trein heb ik altijd enorm vies gevonden......... ook heb ik dan altijd de drang om zo onopgemerkt mogelijk naar hen te gluren (lol)

bembem 5 maart 2018 21:03

of die ene keer op de tram: iets tegenover mij zat een man - zag er precies uit alsof ie een nacht buiten had geslapen, openlijk in z'n neus te peuteren terwijl ie er propjes v maakte die ie vervolgens in het wilde weg 'wegmikte'.... echt dat was werkelijk zum kotsen

bembem 5 maart 2018 21:12

of die keer dat ik op de metro ah wachten was... het was druk en ook was er blijkbaar een groep aanwezig v begeleiders met kinderen die een of andere uitstap ah maken waren, zie ik een v die begeleidsters een pak wafels bovenhalen en uitdelen aan die kindjes (die er stuk vr stuk uitgehongerd uitzagen).... maar omdat het zo druk was liet een v die kindjes haar wafel vallen.... waarop dat kind zich bliksemsnel bukte, die wafel opraapte om hem vervolgens zonder schroom naar binnen te beginnen schrokken, euh ok

Eyjafjallajökull 5 maart 2018 21:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8661530)
... ik ben vandaag niet buiten geweest

Het was te schoon weer of wat ? :roll:

TV-verslaafde 5 maart 2018 22:08

Hygiëne nog zo'n leuk onderwerp en een obsessie van bepaalde mensen. Gebruik af en toe eens wat zeep en was je kleren. Woho. Rocketscience...

Skobelev 5 maart 2018 22:19

Citaat:

Kom kom, zo ranzig is dat toch niet? Er wordt zelfs aan de poes gelikt, dan is een 's morgens gewassen oksel nog in de rede.

The Paulus Experience 5 maart 2018 22:22

Als ik op een trein zit pas ik me ook onmiddellijk aan aan de omgeving en begin ik aan mijn ballen te krabben en zo

kojak 5 maart 2018 22:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 8661609)
Als ik op een trein zit pas ik me ook onmiddellijk aan aan de omgeving en begin ik aan mijn ballen te krabben en zo

Zolang je maar geen verzen uit de Koran begint te prevelen, valt dit nog best mee. :p

Eduard Khil 5 maart 2018 22:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 8661609)

inderdaad. Openbaar vervoer is werkelijk iets voor marginalen

Guinevere 5 maart 2018 22:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8661539)
of die keer dat ik op de metro ah wachten was... het was druk en ook was er blijkbaar een groep aanwezig v begeleiders met kinderen die een of andere uitstap ah maken waren, zie ik een v die begeleidsters een pak wafels bovenhalen en uitdelen aan die kindjes (die er stuk vr stuk uitgehongerd uitzagen).... maar omdat het zo druk was liet een v die kindjes haar wafel vallen.... waarop dat kind zich bliksemsnel bukte, die wafel opraapte om hem vervolgens zonder schroom naar binnen te beginnen schrokken, euh ok

Hey, niks tegen brave kinderen, ok. Die zijn puur in hun denken/handelen en omdat ze groeien hebben ze idd honger. En school is ook heel energievretend, laat staan een heuse uitstap dan. Ik merk dat ook bij mijn kind en die van vrienden.

Eduard Khil 5 maart 2018 22:38

indier neemt de trein

Libro 5 maart 2018 22:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8661607)
Kom kom, zo ranzig is dat toch niet? Er wordt zelfs aan de poes gelikt, dan is een 's morgens gewassen oksel nog in de rede.

Die 's morgens gewassen oksel is tegen 6 uur 's avonds niet meer zo fris.

Svennies 5 maart 2018 23:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8661618)

Hier zijn het een paar meer.....

https://nl.images.search.yahoo.com/s...g&action=click

Skobelev 6 maart 2018 06:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 8661631)
Die 's morgens gewassen oksel is tegen 6 uur 's avonds niet meer zo fris.

Die poes komt ook niet altijd recht vanonder de douche of uit het bad....:?
Ik kende zelfs eentje die zei "ga eens eerst plassen want die zeepsmaak moet ik niet hebben zelle"...

Zo zie je maar.

Skobelev 6 maart 2018 06:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8661616)
inderdaad. Openbaar vervoer is werkelijk iets voor marginalen

Inderdaad, wie neemt nu, buiten gepeupel, het openbaar vervoer? :roll:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be