![]() |
Wat ik vandaag zag.
Ik zat daarstraks op de trein schuin tegenover een knappe en goedgeklede jongedame. Plots ging haar hand in haar decolleté. Ik dacht net "Wat krijgen we nu?" toen haar hand een paar keer onder haar oksel wreef en ze aan haar vingers rook (ieuw...). Tot overmaat van ramp likte ze een paar minuten later nog eens aan de wijsvinger van die hand om een vlekje van haar broekspijp weg te vegen.
Jullie vandaag nog ranzigheid of zo gezien? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oulala ranzig idd... ik ben vandaag niet buiten geweest dus heb ook niets gezien, maar om een vb te noemen: v die vrouwen die zich schminken op de trein heb ik altijd enorm vies gevonden......... ook heb ik dan altijd de drang om zo onopgemerkt mogelijk naar hen te gluren (lol)
|
of die ene keer op de tram: iets tegenover mij zat een man - zag er precies uit alsof ie een nacht buiten had geslapen, openlijk in z'n neus te peuteren terwijl ie er propjes v maakte die ie vervolgens in het wilde weg 'wegmikte'.... echt dat was werkelijk zum kotsen
|
of die keer dat ik op de metro ah wachten was... het was druk en ook was er blijkbaar een groep aanwezig v begeleiders met kinderen die een of andere uitstap ah maken waren, zie ik een v die begeleidsters een pak wafels bovenhalen en uitdelen aan die kindjes (die er stuk vr stuk uitgehongerd uitzagen).... maar omdat het zo druk was liet een v die kindjes haar wafel vallen.... waarop dat kind zich bliksemsnel bukte, die wafel opraapte om hem vervolgens zonder schroom naar binnen te beginnen schrokken, euh ok
|
Citaat:
|
Hygiëne nog zo'n leuk onderwerp en een obsessie van bepaalde mensen. Gebruik af en toe eens wat zeep en was je kleren. Woho. Rocketscience...
|
Citaat:
|
Als ik op een trein zit pas ik me ook onmiddellijk aan aan de omgeving en begin ik aan mijn ballen te krabben en zo
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
https://nl.images.search.yahoo.com/s...g&action=click |
Citaat:
Ik kende zelfs eentje die zei "ga eens eerst plassen want die zeepsmaak moet ik niet hebben zelle"... Zo zie je maar. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be