![]() |
Autochtone Belgen in minderheid in Antwerpen
"Vreemdeling in eigen land".
Citaat:
|
Wat is dat allochtoon, of autochtoon?
Als je overgrootouders van buitenlandse afkomst zijn ben je dan allochtoon? Dan zijn al mijn kleinkinderen allochtonen. ;) Dan ben ikzelf allochtoon, zoals bijna al mijn streekgenoten, die wel allemaal Nederlandse voorouders hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
De districtsburgemeester slaagt erin de schuld van maatschappelijke mislukking nog maar eens bij de autochtonen te leggen. Het is wellicht de schuld van de autochtoon dat nogal veel allochtone jongeren liever op straat lopen dan naar school gaan en studeren en het moet wel een verfoeilijke racistische reflex van de autochtone werkgever zijn dat hij bij een vacature de voorkeur geeft aan iemand die wel een diploma heeft behaald. Het zou toch weer geen Sos moeten zijn. |
Het Wevertje kan straks, zoals den dikke van Mechelen, zijn boeltje pakken en een allochtoon op zijn troon laten zitten.
In Aalst zeggen ze "Wel bestedj !!" |
Citaat:
bron: http://www.statistiekvlaanderen.be/s...-Antwerpen.pdf Wat Nederlanders met een hoofddoek te maken hebben mag Joost weten... |
Citaat:
|
Citaat:
Je kan uwe kop dus nog wel een paar jaar in het zand steken. 8-)8-) |
Speaking van allochtoon op de troon, momenteel is dat toch ook geen pure Belg - euh sorry 'autochtoon', of vergis ik mij.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn ook veel van die bruine allochtonen waar geen problemen mee zijn en die wel degelijk hun best doen om goed te integreren maar helaas wordt hun reputatie dag na dag door het slijk gehaald door de nietsnutten en smeerlappen die niks waard zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verschieten ze daar nu echt nog van? :roll: :roll: :roll: Toen ik in een ver verleden zo omstreeks '1302' nog school liep zat er in één van de klassen een Marokkaan die op de speelplaats met de regelmaat van de klok wist te scanderen: 'Binnenkort is dat hier allemaal van ons!!!' Geen mens die er zich toen wat van aan trok maar zie nu ... :? Dat had je toch al lang kunnen zien aankomen daar die uit die landen komen hun enige doel: 'veroveren' is. Maar onze Politici zien er nog steeds géén kwaad in of zijn tevreden met de gelden die ze er mogen voor ontvangen om het allemaal maar toe te laten. Trop c'est trop? 8O |
Citaat:
Daar sta je meestal ook alle dagen in de file, dit even terzijde. Dan denk je, welk handeltje zou dat zijn ... :roll: |
Citaat:
Citaat:
Als ge het toch zo goed weet, dan geeft gij mij eens de definitie zoals ik deze in dit topic zou moeten lezen/gebruiken. |
:cheer: comical Pajoske! :cheer:
![]() |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be