![]() |
20,6 miljard besparen zegt Europa
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...-bbp~aa4c5ec7/
Vanaf 2024 om tegen 2032 aan de begrotingsnormen te voldoen. Dat gaat nog lachen worden als we weten dat tegen dan de ambtenarenpensioenen ons jaarlijks miljarden extra gaan kosten. |
Wat denk je dat er met de ambtenarenpensioenen gaat gebeuren ?
Die gaan onherroepelijk lager worden hoor. |
Citaat:
Want het is meer dan dringend, dat weet je zelf ook. En welke gevolgen gaat dit electoraal met zich meebrengen? |
Citaat:
Gisteren nog in het nieuws: omdat de paarse regering in 2003 het pensioenfonds van Belgacom over had genomen moet de regering vanaf volgens jaar elk jaar 450 miljoen Euro uitbetalen aan de statutaire ambtenaren die nog bij Proximus werken en in pensioen gaan... Eén grote crisis en La Belgique implodeert. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Laat de rente maar eens flink stijgen. :D |
Op voorwaarde dat er een stevige klets inflatie bijkomt :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En als je dan denkt: de Nederlanders en Duitsers ontsnappen de dans...
Als een groot land in de EU omkipt, ligt de eurozone en gaat iedereen mee in bad. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
https://www.ftm.nl/artikelen/dit-is-...e-euro?share=1 |
Citaat:
|
Citaat:
later zal kosten! Neen, laten we maar de ambtenarenpensioenen en de andere pensioenen aanpakken zodat we geld genoeg hebben voor het houderhoud van onze verrijkers... Waar dat financieel zal eindigen? Oeps, vraag die niet mag gesteld worden misschien... Er zijn toch geen problemen te voorzien op dat gebied, we kunnen rustig verder slapen. |
Citaat:
|
Allez dan, nu voel ik me terug beter. Net 10k gesplashed aan meubelen.
In het ergste geval kan ik ze opstoken, als den groten ondergang zich voortdoet. Brandt beter dan 100 briefkes van 100 euro die dan ook niks meer waard zijn. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be