![]() |
Betaalt u graag belastingen?
Zeg het maar.
|
Tot op een bepaalde hoogte wel. Welvarende maatschappijen zijn vaak maatschappijen waarin belastingen worden betaald. Of hou jij van Zuid Sudan ?
Ik hou niet van het betalen van belastingen als: a) Niet iedereen evenredig en rechtvaardig wordt belast b) De ontvangers van deze belastingen er misbruik van maken |
:morning:
Daar moet ik nu eens serieus over in contemplatie gaan zie.... |
Het is heel gemakkelijk om geen belastingen te betalen: dat kan bijvoorbeeld door niet te werken.
Je kan ook een stuk minder belastingen betalen door deeltijds te werken of door minder te verdienen. Je ziet, er zijn dus genoeg opties voor mensen die niet graag belastingen betalen. |
lol er zijn nog wel wat alternatieven... :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb weinig compassie met schooiers die verhongeren. |
Citaat:
|
Citaat:
In feite zijn wij financieel nog nooit zo goed afgeweest. |
Citaat:
Zowel de belastingbetalers als de ontvangers. |
Citaat:
Ik wil jouw uitkering, en die van jouw lotgenoten, ook verdelen over de werkenden. |
Citaat:
|
Citaat:
ik betaal netjes alles wat ik moet betalen, ik zou niet willen dat gij honger lijdt hé! ;-) |
Citaat:
Ergo, momenteel heb ik een probleem met elke eurocent van mijn inkomen die naar de Roverheid gaat. Ik moet eens een aftrekpostje of 2 bijverzinnen. Blijven isoleren is geen optie. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik dacht al dat gij uw belastingen niet correct betaalde ofzo. |
Citaat:
|
Citaat:
Ben jij niet een koppel dat hier post onder 1 account? Een gok... |
Ik betaal graag zo weinig mogelijk belastingen omdat er nogal weinig mensen geloven in de Belgische droom. Er is nog niemand doodgegaan voor de Belgische droom.
God daarentegen daar zijn veel mensen voor doodgegaan. Wat is dan sterker? Een eigen geloofssysteem of een eigen droom... Ik denk dat vertrouwen en overtuiging sterker zijn dan dromen... |
Ja.
Er zijn veel dingen waar ik graag voor bijdraag. Uiteraard betaal ik niet graag te veel belastingen (wat in België helaas wel het geval is). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be