![]() |
Extreemrechtse haatbedrijven PROXIMUS en INBEV boycotten multicultureel WK-lied
De blanke haatbedrijven Proximus en Inbev willen niet dat de zwarte rapper DAMSO het WK-lied zingt.
Officieel klinkt het dat de rapper 'vrouwonvriendelijk' zou zijn maar wij weten natuurlijk dat dit pure HAAT is voor de HUIDSKLEUR VAN DE HUID. Ook de voetbalbond zelf lijkt intussen besmet te worden met haat. Citaat:
![]() Het WK leek een groot multicultureel feest te worden. En toen was daar de HAAT voor de huidskleur van de huid. Update: MOGELIJKE RUSSISCHE INMENGING IN DE BELGISCHE VOETBALBOND WORDT MOMENTEEL ONDERZOCHT. |
Citaat:
|
De cirkel is rond, Europa is officieel in handen van het feminisme.
Men heeft onder invloed van het feminisme deze heren geïmporteerd en welkom geheten. Nu heeft men zich bedacht en zijn ze opeens niet meer welkom. Perfect vergelijkbaar met het grote aantal echtscheidingen die in gang worden gezet door de vrouw. Wie mag dat fixen? De mannen. |
Geboycot wegens vrouwonvriendelijkheid?
We weten wel beter: ' j'te ba*se comme une chienne pourtant tu portes le foulard ' Islamofobie? Neen, islamofilie! En teveel pro is trop. 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het multikul monster vroeger: ![]() Het multikul monster nu: ![]() Citaat:
|
Citaat:
|
Eerst was er voor die grote bedrijven en de bobo's geen vuiltje aan de lucht, wat kon een zwarte immers verkeerd doen? Mannetjesputter en Waal Hazard is toch dik bevriend met deze "rapper?"
Toen luisterden hun duur betaalde advocaten eens goed naar de teksten die deze zwarte de wereld in spuide: hoer, neuken, slet, hoofddoek,... En dit allemaal in een hoogst onrustwekkende volgorde... Dit is niet goed voor uw smetteloze reputatie vertelden de duur betaalde advocaten tegen de grote bedrijven... En toen moesten ze van deze zwarte niks meer weten, ze maakten zich uit de voeten op nooit geziene topsnelheid. |
Citaat:
Ik ben in ieder geval erg tevreden dat een crapuulletje zoals Damso eruit wordt gegooid. Want ik kreeg zowaar de indruk dat schofterige en hatelijke taal door KBVB op applaus werd onthaald. En wat die huidskleur betreft: hou a.u.b. op met onnozele verklaringen uit uw toetsenbord te kloppen. Dit heeft met huidskleur geen jota te maken. |
Citaat:
Correcte statistieken zullen mij wel tegenspreken zeker? |
Altijd al geweten dat Proximus en Inbev racistische haatbedrijven zijn. Wanneer komt de eerste moslimtegenhanger van deze extreem-rechtse poelen der zonde eindelijk soelaas bieden? De ganse bevolking smacht er namelijk naar!
:rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hou .... het .... tof ....
|
Citaat:
Dan ... krijgt ... ge ... mijn ... slof En dan: ONTPLOF! :mrgreen: |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Maar je voelde dit al van ver aankomen: een paar kwezels komen kwaken op Twitter en de angsthazen trekken hun kak in. Trouwens er is ook goede rapmuziek: 2 Live Crew. 1) het is nog muzikaal 2) het is extreem grappig (en extreem vuilgebekt) :twisted: https://www.youtube.com/watch?v=DbaFM_CA4mw |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be